Furtherremixed

Eis-T

Ouwe rot
Bij dezen wil ik jullie op de hoogte brengen van een ongelofelijk vet project waarbij members van het chemical brothers forum de tracks van het album Further geremixed hebben.

www.Furtherremixed.org

2vnq8gy.png

Zelf sta ik er ook op met 1 track en een bonus track die nog niet online staat. het intro van de site kan je nog even skippen, dat is nog niet af.

waarom ik dit post:
1. wat vinden jullie van het project?
2. het zou tof zijn als alle tracks gemasterd kunnen worden, zodat het wat meer 1 geheel wordt. Leuk project voor een (beginnende) masteraar om je naam aan te verbinden! (hint, hint) het project zit nu in de afrondingsfase en kan jou hulp dus goed gebruiken!
3. hoe kunnen we aan de buitenwereld kenbaar maken dat deze site in de lucht is? we hebben al een twitter en facebook knop toegevoegd maar ik geloof niet dat er veel mensen komen luisteren.

:dj:

Eis-T

Laatst gewijzigd:
De schakel werkt niet...

Je Mixcloud schakel bracht me wel naar een geinige Oldskool mix...Oldskool altijd koel. :)
Alleen begrijp ik die site niet zo heel goed....wat is nou van jou?.

oeps.. even opnieuw de link naar het project posten dan:

http://www.Furtherremixed.org

Was nu bezig een mooi booklet te maken voor erbij :) we hopen binnenkort een zip file online te zetten met daarin alle tracks + cover art en de goede ID3tags. we missen alleen nog een remix...

leuk dat je mn oldschool mix leuk vind!

zo het project is zo goed als af, we zijn er best trots op want het klinkt leuk en de album art is mooi. ook de website is helemaal af en zeer gelikt.

het enige wat het nog beter zou kunnen maken zijn jouw mixing/mastering skills. dus als het je leuk lijkt om je naam te verbinden aan dit project dat binnenkort een boel exposure op t net gaat krijgen is dit je kans :)

enjoy!

Eis-T

3. hoe kunnen we aan de buitenwereld kenbaar maken dat deze site in de lucht is? we hebben al een twitter en facebook knop toegevoegd maar ik geloof niet dat er veel mensen komen luisteren.

Eis-T

ik weet niet in hoeverre de Chems dit willen ondersteunen? Op het Underworld forum maken we jaarlijks een compilatie van eigen tracks. Afgelopen jaar heeft Karl Hyde er zelf aandacht aan besteed en werd het ook gepromoot op www.borndirty.org. Ik pb ook nog even.

Back