Uniek exemplaar Novation K station?

Vluggevingers

Nieuwkomer
Hoi allemaal,

Nou kom ik net van feedback rotterdam vandaan met een net nieuw gekochte k station van novation.
Ik heb er al een beetje op lopen spelen enzo en het klinkt allemaal supervet!
Maar 1 ding viel mij op...op mijn exemplaar staat NIET bovenin in de blouwe rand: k station - performance synthesizer.... Misschien een druk foutje??

groeten,

Jeroen

Attachments

• kstation_lg.jpg
    kstation_lg.jpg
    18,2 KB · Bekeken: 96
blouwe?

Die van mij is gewoon novation donkerblauw hoor. Volgens mij is dit een special 'silver' edition of zo? :confused:

klopt special
maar heb het vaerschil met gewone nog niet gehoord
zal eerst de specs van deze twee naast mekaar
zetten
kan ook gewoon kwestie van een marketing
trucje zyn

nee jullie bedoelen de supernova.... ik bedoel de k station die kleine weetje wel...
en ja daar in de bovenste blauwe rand hoort volgens mij de text: performance synth te staan... maar die staat er bij mij dus niet... zijn hier geen k station gebruikers ofzo????

Jeroen

Origineel geplaatst door olafmol
blouwe?

Hahhha ja blouwe analfabetische muzikant.

Origineel geplaatst door marcuuu
Als dat zo is heeft hij meschien een collectors item.

of een nagemaakte dat kan ook!,je weet nooit wat er zich achter de winkel van feedback afspeeld:)

Origineel geplaatst door marcuuu
Als dat zo is heeft hij meschien een collectors item.

Een synth met een drukfout... Hummm.... heb wel gehoord van CD's met drukfouten die voor noppes werden verkocht, en postzegels die ontiegelijk veel waard zijn vanwege een drukfout, maar een synth...????

Bij Dirk Witte heb ik er ff mee geklooid en daar stond ook gewoon "performance synthesizer" op, dat staat me nog duidelijk bij.

Tenzij er intern ook nog iets speciaals aan is, qua extra geluids-features ofzo.... Of Vluggevingers heeft ff "te vlug" gekeken naar zijn K-station... ;)

Maakt het ook uit gaat toch om het geluid, en niet hoe ie eruit ziet ,its the sound that blows up your speakers

Nou bedankt allemaal mensen, ik ga ém donderdag wel omruilen.....voor een goede k station
Vreemd alles wat ik koop is wel een mankement te vinden!! :(

Jeroen

Back