Uniek exemplaar Novation K station?

Waarom omruilen, alleen omdat er iets anders/niet staat. Nee dit moet je slim aanpakken, nl. als je hem weer verkoopt 2dehand verzin je er een mooi verhaal bij dat er maar 3 K-station zonder dat stukie tekst zijn en dat dat uiterst zeldzaam en heeeeeeeeeel duur is.:D

Ik zou contact op nemen met Novation.Kost een hoop geld en tijd als hij terug moet meschien willen ze daar makelijk van af voor wat $$ :)

Als ie verder okee/hetzelfde/beter(..?) is: GEWOON houden!!
=>als 't alleen die kleine letters zijn: BOEIE!!
Heb je tenminste iets "aparts" :D

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Als ie verder okee/hetzelfde/beter(..?) is: GEWOON houden!!
=>als 't alleen die kleine letters zijn: BOEIE!!
Heb je tenminste iets "aparts" :D

mwah....denk je?

Origineel geplaatst door marcuuu
Ik zou contact op nemen met Novation.Kost een hoop geld en tijd als hij terug moet meschien willen ze daar makelijk van af voor wat $$ :)

Beetje vreemd bedrijf inderdaad. Ik had een probleem bij het updaten van mijn KS5 en kreeg dezelfde dag, reacties op de mailtjes die ik stuurde. Helemaal toppie uitleg en bestanden etc.

Dus ik helemaal positief en in de "wat zeikt iedereen nou stemming".

Leg ik vervolgens een request in voor een eprommeke voor mijn Drumstation. Geen reactie. Week later nogmaals. Weer geen reactie. Nogmaals via formulier op de site. Weer niks. Mail naar de commerciële afdeling. Ook geen reactie. Dan maar bellen. Wordt terug gebeld... yeah right!

:gaap:

Origineel geplaatst door Vluggevingers
Nou bedankt allemaal mensen, ik ga ém donderdag wel omruilen.....voor een goede k station
Vreemd alles wat ik koop is wel een mankement te vinden!! :(

Jeroen

hoe hem gewoon ! maakt jouw die tekst uit.

kan best hoor dat je andere versie heb, gebeurt ook bij andere fabrikanten, neem waldorf bijv. die verandert ook zo vaak wat, en dan heb ik het niet over van geel naar blauw en andere knoppen, bij mij was de bovenkant heel anders als hier op het plaatje:
microq_rack.jpg

er stonden geen aparte dingen op ofzow, maar twas van ander materiaal of iets dergelijks, tzag er gewoon heel anders uit.

Re: Uniek exemplaar Novation K station?

Origineel geplaatst door Vluggevingers
Hoi allemaal,

Nou kom ik net van feedback rotterdam vandaan met een net nieuw gekochte k station van novation.
Ik heb er al een beetje op lopen spelen enzo en het klinkt allemaal supervet!
Maar 1 ding viel mij op...op mijn exemplaar staat NIET bovenin in de blouwe rand: k station - performance synthesizer.... Misschien een druk foutje??

groeten,

Jeroen

Vind je de opdruk belangrijker dan het geluid, vraag anders even na in de winkel waar je hem gekocht hebt, zij zullen het vast wel weten.8o)

Nou mensen, ik denk dat ik hem dus gewoon hou.... er is verder niks mis mee ofzo...
Kan ik tenminste zeggen dat ik een unieke k station hebt haha :)

Jeroen

zou ik ook doen... zou ik gelijk ff novation bellen om te vragen offet niet een special edition is... (en als t een drukfout is heb je alsnog een collectorsitem, want dan zijn er dus ook maar een paar die dat hebben).

Hallo

Vandaag de Novation K-Station gehaald .
De mijne heeft gewoon een blauwe rand aan de bovenkant.
Er zitten goede geluiden in.
Alleen het toetsenbord had wel iets beter gemogen.
Ik zal waarschijnlijk wel te veel verwendt zijn !!!!

Groetjes
Kareltje

Hallo

Links staat "Novation" in het midden staat "Station"
Onder "Station" staat met kleinere letters "Performance Synthesizer"
Ik heb hem niet bij feedback gekocht maar bij Peter Verspuy ook in Rotterdam
Daar was hij zelfs nog iets goedkoper dan bij Feedback (535e)

Groetjes
Kareltje

nou dat is bij mij dus niet het geval....bij mij staat er geen "k station - performance synthesizer.."

Jeroen

Back