wie kent deze synth?

cooper

hard lid
Dit is een afbeelding van een "live" opname van maroon 5. Wie kent de synth in de bijlage waar hij met de linker hand op speelt. Ik kan 'm niet herkennen.

Attachments

• maroon5.JPG
    maroon5.JPG
    26,6 KB · Bekeken: 74
lol, tja, heb je dan nooit zoiets van.... ach. ik zeg ook maar niks.

:bekdicht:

Hier baal ik nu werkelijk van. Als jullie liever hebben dat iemand een vraag over een synth op google in tikt i.p.v. op een synthforum, prima! Dan meld ik me gelijk af. Dit slaat toch werkelijk nergens op. Wat een arrogante opmerking. Geen wonder dat dit forum niet meer te vergelijken is met een paar jaar geleden toen men elkaar nog fatsoenlijk hielp ipv af te zijken.

:stupid

En alle andere responses: Bedankt voor jullie constructieve bijdrage.

Sjiiit, voel je eens niet zo aangevallen man, drink eerst je koffie even op. We/ze hebben je prima geholpen hier maar dat betekent niet dat je er niet op geattendeerd mag worden op het feit dat het de 2de link op google is. Trek je leer eruit zou ik zeggen en nu niet meer zo mopperen.

Hier baal ik nu werkelijk van. Als jullie liever hebben dat iemand een vraag over een synth op google in tikt i.p.v. op een synthforum, prima! Dan meld ik me gelijk af. Dit slaat toch werkelijk nergens op. Wat een arrogante opmerking. Geen wonder dat dit forum niet meer te vergelijken is met een paar jaar geleden toen men elkaar nog fatsoenlijk hielp ipv af te zijken.

:stupid

En alle andere responses: Bedankt voor jullie constructieve bijdrage.

Verbeter de wereld begin bij......

Hier baal ik nu werkelijk van. Als jullie liever hebben dat iemand een vraag over een synth op google in tikt i.p.v. op een synthforum, prima!

Het enige wat je hier mee laat zien is dat je geen zin hebt om te zoeken.

Niemand is te beroerd om je helpen, maar zoals je eigenlijk op basis van je registratiedatum en je setup zou moeten weten is het enige dat mensen hier in ruil vragen is dat je laat zien dat je zelf ook moeite hebt gedaan. Als je nou gezegd had "ik heb gezocht op maroon5 synthesizer" en ik vond niks", dan had je dit niet gehad.

Het kost gemiddeld 15 minuten om antwoord te krijgen op een thread. Het kost 5 seconden om even te zien wat je kansen zijn in Google. Je zou 't alleen al voor de efficiency doen.

Volgens mij staat die ook te koop bij Rockpalace in Den Haag. Behoorlijke prijs dacht ik, iets van tegen de 6000 euro.

Phochos

Is dat niet zo'n Ekos? Ekon?... bakbeestgeval aan de linkerhand? Dat ding dat ooit bedoeld was als overtreffende trap van de workstation en softwarecomputer en nog duurder dan een Oasis?

Trouwens wel grappig, heeft ie nu plakfolie met houtmotief over de Nord geplakt?

haha dat zagk ook meteen

Back