yamaha YC-10

Status
Please reply by conversation.

huibn

Stamgast
Ik zoek een Yamaha YC-10

Ik hoop dat iemand op het forum er eentje voor me heeft. Ik heb ooit een blauwe hier verkocht zien worden. Ik weet dat ze er zijn. De kleur maakt me niets uit. (rood zwart of blauw)

Ik zoek een Yamaha YC-10

Ik hoop dat iemand op het forum er eentje voor me heeft. Ik heb ooit een blauwe hier verkocht zien worden. Ik weet dat ze er zijn. De kleur maakt me niets uit. (rood zwart of blauw)

Dag Huib,

Die blauwe YC-10 is naar Gert Verhoeven gegaan, waar jij je YC-20 ook vandaan hebt !

En ik heb hem weer verkocht. Achteraf spijt van natuurlijk. Die blauwe is de enigste die ik ooit heb gezien. Ook op Ebay zie ik ze nooit. Zal lastig worden denk ik om een andere te vinden.

En ik heb hem weer verkocht. Achteraf spijt van natuurlijk. Die blauwe is de enigste die ik ooit heb gezien. Ook op Ebay zie ik ze nooit. Zal lastig worden denk ik om een andere te vinden.

Zo ben ik TIJDEN aan het zoeken geweest naar een A-3, de voorloper van de YC-10. Ook nergens te vinden. Maar je weet maar nooit. De YC-10 heb ik uiteindelijk ook gewoon hier in Nederland gevonden. . .

Status
Please reply by conversation.
Back