• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midistart MIDI USB Keyboard (35 euro) Koopje!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mike Rockmore

Ouwe rot
Sla u slag mensen. Ik heb hier voor de mensen die een midi keyboard willen, maar niet al te duur uit willen zijn een leuke advertentie denk ik! Werkt harstikke prima, maar gaat weg omdat ik mijn oude 49 keys weer aan de praat heb gekregen. Ik doe aan verzenden, maar op kosten & risico van de koper. Is uiteraard ook gewoon werkend te zien en op te halen.

De prijs (35 euro) is scherp en dus vast. Eigen foto's volgen snel. Midi loopt via USB dus geen gehannes met midi kastjes etc. Werkt prima op XP Vista & Windows 7 (wat ik hier heb lopen). Ziet er verder ook prima uit! En komt natuurlijk met USB kabel. Plug & Play! En in de bijlage een foto!

Hieronder de specs:
  • 25 full size high quality keys with velocity
  • Pitch bend and modulation wheels
  • Octave control +2 /-2
  • Connectors for sustain pedal and power adaptor
  • USB for direct pc-connection
  • Midi out

Attachments

• midistart_music25.png
    midistart_music25.png
    255,7 KB · Bekeken: 114
Status