Roel_en_Sam
Ouwe rot
Het probleem zit zo: Toen ik begon met muziek produceren gebruikte ik een Groovebox, die manier van secuence ligt me het meest. Dat vind ik niet zo saai om te doen en je kunt het ook horen in de overgangen, bij mij schilt het enorm of ik met een groovebox aan de gang ga of met cubase(modules). Kwa opbouw. Je zou op het eerste gezicht zeggen van, gooi die synthsmodules eruit, maar nee dat kan niet, Want de synts zoals novation, viruss zijn gewoon GOED!
Daarbij komt ook nog eens dat ik helemaal gek word van dat gekloot met software, en computers die niet naar behoren functioneren, kortom met welke bak kan ik mijn modules seguence , Je hebt wel grooveboxen die dat kunnen ,zoals de
Rmx1 Yamaha, maar ja om daarmee 3 modules te besturen!. Volgens mij hebben die nogniet eens alle cc als dat mijn modules hebben.
Wat ook goed is bv Een mixer en seguencer ineen, dat is nog het beste, waarmee alles tegelijk kan mixen en secuence
maar die zullen wel niet zoveel kanalen hebben kortom HELP.
Groeten Sam
(roel vind dat je het gewoon met de computer moet doen)
Daarbij komt ook nog eens dat ik helemaal gek word van dat gekloot met software, en computers die niet naar behoren functioneren, kortom met welke bak kan ik mijn modules seguence , Je hebt wel grooveboxen die dat kunnen ,zoals de
Rmx1 Yamaha, maar ja om daarmee 3 modules te besturen!. Volgens mij hebben die nogniet eens alle cc als dat mijn modules hebben.
Wat ook goed is bv Een mixer en seguencer ineen, dat is nog het beste, waarmee alles tegelijk kan mixen en secuence
maar die zullen wel niet zoveel kanalen hebben kortom HELP.
Groeten Sam
(roel vind dat je het gewoon met de computer moet doen)
)