DigiLoog
Ouwe rot
Op MP een LAMM (lintronics advanced memory moog) voor maar 5800 euro.
Nou moet het toch nie gekker worden
Nou moet het toch nie gekker worden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

En een CS80 voor 9500, wie legt dat er nou voor neer?
Lees dan ook wat ik daarna schrijf:
Blijkbaar betaald een liefhebber wat het voor hem waard is.
Dat jij zoveel geld neerlegd voor een synth, prima hoor, niet mijn bankrekening.
Met alle respect maar als jij dan daarbij denkt dat het het koopje van de week is vind ik je niet goed wijs, guy.
Je hoeft je aankoop overigens niet te rechtvaardigen t.o.v mij hoor.
tis inderdaad hoe graag je hem hebt.
blijft de vraag wat een cs80 nou zoveel meer waard maakt dan een memorymoogplus, een jp8 etc
met name het gewicht heeft mij altijd afgeschrikt. de sound is zeker oke.
ik heb dat met de jp8 , met groove midi.
lekker handzaam, goede sound, degelijk gemaakt , en snel ter plekke waar ik heen wil in het sounduniversum.
Waar ik me zorgen om maak bij een CS 80 is de kans op panne en de (nu) zeldzame chips.......
Koop er een CS50/60 bij voor onderdelen, welke chips zitten alleen in een CS80? Verzamelen is altijd slim.

23 oktober 2009 heb ik mijn memorymoog op gestuurd ik hoop dat hij in februari 2011 klaar is voor 3400.
Erg ziek allemaal maar ik heb het er voor over.
Wat de ene gek er voor vraagt en de andere gek er voor geeft. Maar leuk voor m'n pensioen, dat wel.CS 60 even erbij kopen ? die gaan tegenwoordig zelf voor € 3500,-
ik ben blij dat ik de cs sound niet boeiend vind. gewoon niks aan.
en ik begrijp ook niet dat iemand een synth voor 3400 laat upgraden. zo'n brakke bak is een memorymoog toch niet? en wordt ie nou echt zo veel beter ervan??
dat gezegd hebbende, geef ik wel een kapitaal uit aan een soort konijnenhok met een joystick en een speldenkussen.
gelukkig gaat het niet alleen om geld, maar ook om persoonlijke smaak.