Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ongelooflijk! Ik ben ooit als bordenwasser begonnen. Die baan had ik dus nooit moeten opgeven.

Tot je hem terug hebt 6 maanden dus , maar wat hij aan werk heeft 6 weken.for the next 25 years
without problems and meanwhile I need around 6 weeks
Tot je hem terug hebt 6 maanden dus , maar wat hij aan werk heeft 6 weken.

bedoel je dat alle knoppen midicontroller ( 0-127 of msb+lsb ) ) ontvangen ? , of ook sturen ? interessantWat ie met de Mini doet is echt vet!! Hij maakt hem volledig Midi knoppen included!
de minimoog lintronics van mij die ik had had alleen een midi upgrade volgens mij.
nou , het wordt wel "soapig",
dacht dat de 'old school" vooral bedoeld was voor een aantal ouwe puristische knarren die perse volledig analoog wilde hebben. en toen dachten ze" hé , daar verkopen we en misschien ook wel een paar honderd van " ( zoiets als met de voyager-XL, denk ik )
leuk om wat te brainstormen over de wel en weets in synthland :
drop hier u laatste roddels : ...........
bedoel je dat alle knoppen midicontroller ( 0-127 of msb+lsb ) ) ontvangen ? , of ook sturen ? interessant
Rudi riep toen ik daar was "ik heb de rechten op het OS dat het digitale deel van de Voyager bestuurd" en "die lui van Moog kunnen de kloten krijgen het blijft van mij"