Muziekzaken Tilburg eo

appie1

Stamgast
Hoi

Wie weet er of er muziekwinkels zijn eo tilburg. Ik moet iedere keer een klere eind rijden om

iets te bekijken of proberen. Ik weet dat Klundermuziek in Oisterwijk zit, maar deze nou niet echt de goedkoopste te noemen, maar ja

gewoon een winkel waar ze synths, tweedehands spul enz verkopen.

Alvast bedankt,
gr

albert

ja, heb ik geprobeerd...maar dan kom ik steeds uit op martplaats en of muziek winkels waar ze drums of trompetten verkopen....

ik begin net iets van de synths en de racks dus trompetten laat ik nog even links liggen

Tilburg is een rukstad als het op muziekzaken aankomt. BIGTIME! :)

je hebt Verhagen muziek, maar die vent is zon saggerijnige eikel, dat je in zn winkel niets wilt uitgeven (1 keer iets gekocht, en meteen de laatste keer)

dan heb je de radiobeurs, waar ze 2,5 mixer hebben staan, en wat wannabee casio synthesizers.....meer is er niet...

Ik heb laatst eens in een telefoonboek zitten bladeren om te kijken als er nog muziekzaken in de buurt zijn.
Best handig hoor. Vind je zelfs meer dan op internet mee en het is in je omgeving.

maar deze nou niet echt de goedkoopste te noemen,

goedkoopst en winkels gaat niet meer samen tegenwoordig, daar zijn thomann en musicstore voor. in eindhoven is i4 een goede winkel, dat is redelijk in de buurt...

Tilburg heeft geen muziekwinkels met tweedehands spullen.

Verhagen muziek en computers bestaat niet meer.
Radiobeurs heeft geen tweedehands.
MuziekCentrum Tilburg heeft wat tweedehands blaasinstrumenten, meer niet.

Verder is er niets.
Een tijdje terug heeft er heel kort een leuke muziekwinkel in gitaren en basgitaren gezet, maar die was na een paar maanden al weer weg.

Back