Groen tot op het bot...

Native

Nieuwkomer
Hi guys!
Bij deze doe ik mijn intrede als forumlid omdat ik me graag wil gaan verdiepen in de digitale muziekwereld. Ik heb werkelijk de ballen verstand van synths, sequencers en samplers, maar ik wil erg graag meer over te weten komen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar veel ervaring met draaitafels. Ik ben al een tijdje vrij fanatiek bezig met turtablism als bandlid en solo en nu wil ik mijn activiteiten als dj wat gaan uitbreiden. Ik ben vooral uit op live-gear vanwege mijn functie als bandlid. Ik hoop de komende tijd een boel wijzer te worden op dit forum, maar dat gaat wel lukken, denk ik. Hoe dan ook; ik heb er zin in en ik spreek jullie snel. Ik zal aanvankelijk niet zo gek veel posten aangezien ik (nog) niet heel veel van de hier besproken apparaten weet, maar ik hoop er langzaam in te groeien.
Ik groet u allen!
Tobi aka DJ Native 8)

Welkom :biertje: Aan je avatar te zien weet je al alles van de juiste live gear; daar hoef je niets meer over te weten. :D

Actief welkomstcomité hier. Das mooi; zegt genoeg over de sfeer op het forum. Leuk; al die enhousiaste reacties op alleen al de vermelding dat ik hier kom meelullen en vooral lezen...:)

Aan je avatar te zien weet je al alles van de juiste live gear; daar hoef je niets meer over te weten.
Hahaha; ja daar heb ik me al stiekem een beetje over laten inlichten. Ik zou er dolgraag eentje kopen, maar hij ligt nog wat boven m'n budget. Gelukkig komt de zomervakantie er aan, dus kan ik flink gaan werken en sparen. Dit ding schijnt echt DE shit te zijn voor on stage...

Origineel geplaatst door Native
Actief welkomstcomité hier. Das mooi; zegt genoeg over de sfeer op het forum. Leuk; al die enhousiaste reacties op alleen al de vermelding dat ik hier kom meelullen en vooral lezen...:)

Hahaha; ja daar heb ik me al stiekem een beetje over laten inlichten. Ik zou er dolgraag eentje kopen, maar hij ligt nog wat boven m'n budget. Gelukkig komt de zomervakantie er aan, dus kan ik flink gaan werken en sparen. Dit ding schijnt echt DE shit te zijn voor on stage...

ik zeg: spaar nog ff iets door en koop een Yamaha RS7000, evt met Akai MPD16 als je van die rubber MPC pads houdt ;)

Origineel geplaatst door Native

Kunt natuurlijk ook 2ehands een mpc2000 (evt XL) kopen (toch wel te vinden vanaf 500euro). Hou je nog wat over voor een leuke synth...

Origineel geplaatst door bambamstudio
hehe dat had ik hem ook al verteld :)
Hij kan toch echt beter een MPC kopen... ;)

Welkom! Eindhoven roels!

Of een MPC met een SU700.. ;)

Welkom !

hallo.gif

& welkom!!

Wat is het verschil tussen de mpc2000 en de mpc2000XL. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de eerste een oude versie is van de tweede en daarom waarschijnlijk meer beperkingen kent. Maar wat houden die dan precies in? Does anybody know?

Back