ARP 2600 of Odyssey Mk3 oudere

Status
Please reply by conversation.
arp

arp

als iemand een leuk alternatief heeft, ook welkom!

Er zijn wellicht nog andere super synths die ik gewoon niet ken of over het hoofd zie!

voor info over de Fenix: http://dutchsynth.nl/FenixXL_QA.html
via de site kan je contact opnemen....

Wsl dat nummer 1 op de pre-list eind 1e of het 2e kwartaal zn bestelling ontvangt....
Bert verwacht een jaar nodig te hebben voor het leveren aan alle mensen op de shortlist...

deze gast heeft veel Arp modules gekloond en bouwt ook op verzoek: http://www.amsynths.co.uk/Products/products.htm

de McBeth M5 is imo een goed alternatief voor een 2600 en is minder onderhoudsgevoelig....

fenix

fenix

mmm, die fenix is inderdaad wel super, MAAR
mijn luziek maak ik allemaal in de MAc pro met nieuwe outboard
ik ben gepassioneerd door de oude analoge spullen, MET hun gebreken :-)

En het gevoel van een 2600 of odyssey is voor mij niet vervangbaar door nieuwe apparatuur, snapje?

de McBeth M5 is imo een goed alternatief voor een 2600 en is minder onderhoudsgevoelig....

Echt waar ? raar dat die van mij dan al na 6 maanden twee defecten had en dat Ken Macbeth op zo'n moment niet/nooit meer thuis geeft helpt ook niet echt om echt positief over dat merk te denken......M5-2600 vergelijking is volgens mij de wereld in geholpen door mensen die ze
zelf nooit naast elkaar hebben gehad.....sound, look en feel zijn compleet verschillend.

Echt waar ? raar dat die van mij dan al na 6 maanden twee defecten had en dat Ken Macbeth op zo'n moment niet/nooit meer thuis geeft helpt ook niet echt om echt positief over dat merk te denken......M5-2600 vergelijking is volgens mij de wereld in geholpen door mensen die ze
zelf nooit naast elkaar hebben gehad.....sound, look en feel zijn compleet verschillend.

klopt en klopt

Ik vind de m5 meer als een moog klinken.

ps een vriend van me heeft een m5 en die had ook slecht ervaring met ken.
Bij hem zijn er ook verschillende dingen kapot gegaan zoals de voeding.

Ik vind de m5 meer als een moog klinken.

ps een vriend van me heeft een m5 en die had ook slecht ervaring met ken.
Bij hem zijn er ook verschillende dingen kapot gegaan zoals de voeding.

Schijnt een techneuten ziekte te zijn, niet reageren 8o)

Never trust a man named Ken...

Een kwestie van natuurlijke selectie. De exemplaren van Moogs ARPs etc die slecht gebouwd waren zijn allang op de schroothoop beland. Zelfde geldt voor gitaren. Dat zal niet anders zijn bij nieuwe synths. Wel stom idd dat -ie niet reageert, dan ben je er wel klaar mee.

Status
Please reply by conversation.
Back