Alpha Juno 1 omgeving den haag

Status
Please reply by conversation.

syliano

Ingeburgerd
Ben op zoek naar een perfect werkende Alpha Juno 1 met al het originele toebehoren (handleiding hoeft niet zo zeer) maar netvoeding etc wel. Pm me als je er een hebt!!

voor 175, ik heb hem verteld dat 300 way overpriced is, volgens mij is 175 ook al overpriced, maar wil em graag hebben

175 euro is de maximumprijs die ik zou betalen. Was hij wel compleet inclusief muziekstandaard? Geen muziekstandaard = niet compleet = afdingen ter plaatse 8o) (alleen bij zo'n zak die er 300 voor durft te vragen hoor ;))

175 euro is de maximumprijs die ik zou betalen. Was hij wel compleet inclusief muziekstandaard? Geen muziekstandaard = niet compleet = afdingen ter plaatse 8o) (alleen bij zo'n zak die er 300 voor durft te vragen hoor ;))
Volgens mij wist hij echt niet dat de marktwaarde veel lager lag dan wat hij ervoor vroeg. Hij deed ook niet moeilijk toen ik erover begon. Als hij geen muziekstandaard heeft laat ik hem dat ding gewoon bezorgen.Hoef ik niet uit huis :P

mm een nette alpha juno mag toch wel 200 euro kosten!
voor een casio keybordje uit het oertijdperk vraagt men al snel 175 euro!
en vergeet niet...DE dominator klank kwam uit de alpha!!

Afdingen gefailed, ik zei 150, miss iets te laag. Overigens is dat ding niet in perfecte staat, hij heeft gebruiksporen en een (kraak in de volume slider) ofso

Vanmorgen stond de Alpha Juno nog te koop voor 325 euro, vanmiddag voor 200, en nu een minimumprijs van 175 euro...

Hij is van mij :D, zie ze niet zo heel veel op het net te koop dus ik neem em maar.

mm een nette alpha juno mag toch wel 200 euro kosten!
voor een casio keybordje uit het oertijdperk vraagt men al snel 175 euro!
en vergeet niet...DE dominator klank kwam uit de alpha!!

Heb er zelf ooit nog 750 gulden voor betaald, maar dat was in de tijd dat je nog geld kon verdienen met DÉ dominator klank. Verder denk ik dat je met een Casio CZ-3000 zeker niet veel minder synthesizer in huis haalt voor even veel geld, wel een unieke klank.

Een tijdje terug gingen ze gemiddeld voor 125 euro weg. Dus 200? Vergeet het maar :doei: In de jaren '90 zijn de helft van alle Alpha Juno's wereldwijd ongeveer naar Nederland vertrokken ;)

Een tijdje terug gingen ze gemiddeld voor 125 euro weg. Dus 200? Vergeet het maar :doei: In de jaren '90 zijn de helft van alle Alpha Juno's wereldwijd ongeveer naar Nederland vertrokken ;)
In dat geval, nogsteeds opzoek naar een Alpha, 175 euro moet wel in perfecte staat zijn!

Status
Please reply by conversation.
Back