Hoi nieuwtje hier...

Terra Pee

synthloos
Dag goede mensen,
Hier ben ik even om me voor te stellen. Ik ben Paul uit Sprang-Capelle. Ik ben sinds kort begonnen met muziek te en met de computer en met electrische instumenten. Het lijkt me leuk om te overleggen/debatteren/praten enzo over de nieuwtjes en de oudjes van de muziek wereld. Zelf vind ik industriele hardcore en zwoele tekno het lekkerst om te luisteren en te maken, maar ik vind drum n' bass ook vet en vage electro ook. Ik wens iedereen vrede en geluk!!!
:halleluja

Last edited by a moderator:
Hoi Paul,
Welkom op het forum. Leuk weer een Brabander erbij. En dan nog wel ene van heel dichtbij. Sprang Capelle ligt wel errug dicht bij Nieuwkuijk, hè? Wie weet kom ik je nog eens tegen in de buurt...;)

wacht even, wacht even... je heet Paul X en je kiest een pseudoniem voor jezelf?
als ik zo'n naam had dan stuurde ik gewoon lege cd-r's naar platenlabels... je krijgt sowieso een deal.

maar goed, tot zover mijn verbazing; welkom hier paul!

Last edited by a moderator:
Welkom Welkom

SprangCapelle zeg je he...... Nou het kan nog erger ! Ik kom oorspronkelijk uit Drongelen.
Van da pondje wittewel

En ook nog Fruity gebruiker : kijk da zijn de manne :)

Heel veel plezier, tis hier echt zwaar ok! Dr is ontzettend veel te leren en te geinen.

Welcome!

Welcome!

Hoi gast,

Welcom op dit forum. Ik ben hier ook nog niet zo lang. Binnenkort (en ik hoop zo snel mogelijk!) krijg ik een Korg Triton LE. Daar kijk ik wel naar uit want 't is wel een verbetering van wat ik nu heb. Namelijk een Roland E66. Naja. Dat is ook meer een keyboard.

iig, heel veel succes met muziek maken,

**enjoy your emotion**

:dj:

welkom op het forum

welkom op het forum

Hi *zwaai enzo*

Back