SirSickSik
zwaar behaard lid
Ik ben op zoek naar betaalbare analoge effecten om over mijn analoge drums te gooien (Jomox Mbase01 en Airbase. Stompbox formaat (desnoods DIY, vind ik ook vet!) of een 'ingebouwde "Did it yourself", analoge, alle FX in één 19" rackformaat
) .
De volgende effecten zouden erg relaxt zijn:
-filter (modulatie opties erg relaxt
Zowel mono als stereo zijn interessant->kicks en snare hebben bij mij eigen kanalen)
-dikke distortion/overdrive/tube
-compressor (met thresh, ratio, attack&release en gain)
-phazor
-chorus
-reverb (mbase wil ik als bas-synth gebruiken)
-ringmod
-welk ander analoog effect ook maar vet en ranzig zou kunnen klinken
mocht iemand willen weten voor wat voor soort muziek ik dit wil gebruiken, kan je me website checken:
www.myspace.com/sirsicksik
De eerste (audimated) player heeft zo'n 110 tracks, voor snel mijn laatste nummers te checken, ga naar de myspace player verder de pagina af.
SirSickSik
) .De volgende effecten zouden erg relaxt zijn:
-filter (modulatie opties erg relaxt
Zowel mono als stereo zijn interessant->kicks en snare hebben bij mij eigen kanalen)-dikke distortion/overdrive/tube
-compressor (met thresh, ratio, attack&release en gain)
-phazor
-chorus
-reverb (mbase wil ik als bas-synth gebruiken)
-ringmod
-welk ander analoog effect ook maar vet en ranzig zou kunnen klinken

mocht iemand willen weten voor wat voor soort muziek ik dit wil gebruiken, kan je me website checken:
www.myspace.com/sirsicksik
De eerste (audimated) player heeft zo'n 110 tracks, voor snel mijn laatste nummers te checken, ga naar de myspace player verder de pagina af.
SirSickSik
Verder ook lekker EH big muff, MXR spul, zvex(jammer dat et wat duurder is maar als je daar is wat van tegenkomt is geweldig) Oh en ik vindt een EH small stone voor het geld echt een geweldig phaser. Kortom gewoon is wat kopen, verkopen als het niet bevalt en wat rommelen... Ook tof een crybaby kopen die dan omdraaien en freake maar!
Krijg geen enkele site te zien waar samples staan...(zelfs niet op youtube..)