Als je de panels van Paia gebruikt zou je ze nog wel om kunnen bouwen naar euro, aan elke kant 2mm eraf knippen (bij een plaatwerkerij hebben ze wel een geschikte machine hiervoor).
Ik zou wel gaan voor de losse PCB's en niet de kits, heb laatst een MIDI 2 CV 8 kit bestuukt, maar de componenten zijn het echt het goedkoopste van het goedkoopste, de weerstanden en trimpots heb ik niet gebruikt (cheapo trimpot en koolweerstanden), en met de film C'tjes was ik niet blij.
Een dubbele voeding is makkelijk zelf te maken, en dan kun je meteen een dikke bouwen. De MFOS pcb's zijn prima, maar Ray gebruikt wel nogal vreemde waardes voor de weerstanden soms. Zelf heb ik een voeding die zowel +/-15 als +/-12 doet, lekker makkelijk.
Het enige waar ik me een beetje op verkeken heb is de diepte van sommige boards, die MIDI2CV8 is 160 diep en de input module van Digisound (80-13) ook, een Formant module is ook zo diep, gelukkig zaten er op de noise module niet zoveel componenten, dus daar heb ik een stuk afgedremeld, en als je dan ook nog een dikke voeding in je rek hebt liggen wordt het passen en meten.