Dik vintage materiaal

nou duidelijk iemand die wil cashen op " vintage" ik laat ze schieten

nou duidelijk iemand die wil cashen op " vintage" ik laat ze schieten

Sommige zaken zijn toch schappelijk geprijsd? 4000 voor een 4 voice modular vind ik niet bepaald gek. De rest vind ik ook behoorlijk marktconform. Dat de markt voor synthi's gek is, da's een andere zaak. :) Het blijft allemaal wel duur spul natuurlijk, boven mijn budget.

die john moet maar ff wachten met de andromeda, want die is straks ook 3k zegt ie zelf.

7000 voor een arp2600 haha, absurd. maar goed, dat mag iedereen zelf uitmaken natuurlijk.
Voor 7k heb je veel mooi eurorackspul

mooi spul, prijzen zijn niet overdreven vergelijken met wat er momenteel op internet gebeurd.
vraag of je sommige zaken veel geld waard vind blijven netelig.
met "synthi's love" on the top ..
dat system 100m is inderdaad mooi 4 stemmen, nog ergens ooit een 184 keyboard erbij scoren ( met appergiator ) en je hebt een mooi setje , en kwaliteit

goed zoeken en niet verwachten dat je hem voor "100 euro" kan vinden ..
kan bv eens op sys100m yahoo forum kijken.
als het puur gaat voor de sequenzer zou je ook een maq16/3 kunnen combineren

Ik heb hem ondertussen hoor. En inderdaad voor heel wat meer dan 100€. Nieuw was het al een zeer duur ding (2 keer zo duur als de duurste 100M module), en los van een 100m wordt hij zelden aangeboden. Maar ik ben er blij mee, het is een superding.

Die tekst bij de advertentie , het is bijna net zo belachelijk dan die Stairmaster reclame :D

Back