MacGyverGear
midi-life crisis
Prijsstijging is een illusie die door kopers zelf in stand wordt gehouden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Prijsstijging is een illusie die door kopers zelf in stand wordt gehouden![]()

ik zal de volgende keer eerst toestemming vragen........

Het is kopen en dan weer snel verkopen , stel je voor dat het ding er in 1 x mee kapt![]()

Het is kopen en dan weer snel verkopen , stel je voor dat het ding er in 1 x mee kapt![]()
er zijn instrumenten waar de kansen wat kleiner zijn . bv jp8, ems spul solinastringsynth sh5 etc , de wat betere en in kleinere oplage uitgebrachte synth's met name.er komt wel weer een andere kans.

er zijn instrumenten waar de kansen wat kleiner zijn . bv jp8, ems spul solinastringsynth sh5 etc , de wat betere en in kleinere oplage uitgebrachte synth's met name.
daar is het nu vaak " blij dat ik hem Kan kopen.
kan zijn dat ik de enige ben die dat zo beleefd, dat sluit ik niet uit![]()
dankzij het net , en de crises, is op dit moment, meer dan 3 jaar geleden, de "halve geglobaiseerde wereld" geinteresseerd in vintage synth's..

DX7 is en blijft altijd leuk spul en ontzettend ondergewardeerd in prijs... zeker in tegenstelling tot analoog... maar zal wel weer met oplages ed te maken hebben.

Ja dat wel maar met het label vintage trek je nu eenmaal meer aandachtvind eigenlijk wel veel dx7 terug in een ni programma fm7/8.
dat onderscheid is er wel tav "analoge" vintage
of is er toch ook echt veel klankverschil tussen de diverse types met 6 operatoren ?
met VET !!! trouwens ook 
Ja dat wel maar met het label vintage trek je nu eenmaal meer aandachtmet VET !!! trouwens ook
![]()

Heb 20 jaar terug ofzo mijn PG300 nieuw voor 150 gulden bij Peter Verspuy gescoord.. als ik de inflatie dan koppel aan de prijsstijging komt het wel een beetje erg scheef uit.
150/2.20371=68euries tegen 295.. je bent geschift als je em daar voor gaat halen...

nog meer te zeveren ?