Hij schijnt echt ergens in China te zitten.
Op de forums van Adafruit wordt al een tijdje voor hem gewaarschuwd dus misschien is dit zijn manier om wraak te nemen.
ik heb persoonlijk alleen maar zeer goede ervaringen met CY - goede vlotte leveringen, ook wel eens een knopje zus en slidertje zo, als ik die net nodig had i.p.v. en heel kitje. en altijd vriendelijk en vlot contact.
al heel wat spulletjes weer netjes gemaakt met de onderdelen van TT.
wat hij nu heeft gedaan met die website lijkt me niet echt bedoeld om de site te gelde te maken, maar meer om adafruit dwars te zitten/ te treiteren. zo'n actie zal ook niet uit de lucht komen vallen. op dat forum hangt iedereen de vermoorde onschuld uit en ze zijn het allemaal weer heel erg met elkaar eens, would-be juristen die eens even alles uit de kast trekken zelfs.
hier ook meteen de grootste woorden, ook van mensen die misschien even aan hun eigen recente gedragingen zouden kunnen denken.....
het is een vreemde zaak, maar ik zou m eerst even volgen en misschien eens kijken wat er verder allemaal speelt en nog gaat gebeuren, alvorens te beginnen over eikels, mongolen en dergelijke.
heb trouwens een tweet-a-twat besteld. ik word alweer een dagje ouder.
en nu naar de
als ie trouwens echt in china zit, hebben ze hem natuurlijk zo gevonden!