joh, hij legt toch geen handel plat, net zo min als hij de vintage handel overeind houdt.
volgens mij zitten ze elkaar gewoon dwars en is dit een ludieke stap van CY. dat zoeken ze maar lekker uit.
ik heb persoonlijk goede ervaring met CY als het om kopen van onderdelen gaat, op kleine schaal. ik heb ook veel plezier van de sleutelhangerlampjes die hij steeds meestuurt, de kinderen vonden die ooit ook erg leuk, net als de exotische postzegels.
verdere morele vragen heb ik mezelf niet gesteld.
feitelijk impliceer jij dat je medeforumleden, met hun 'gezonde Hollandsche handelsgeest' opportunisten zijn. dat valt toch wel mee? in dit geval dan.
in het verlengde van die eenzijdige (wij staan aan de goede kant - hoezo typisch amerikaans?) reacties op dat andere forum, vond ik de reacties hier aanvankelijk ook nogal eenzijdig en grof. beetje onnodig en opgepast.
dat die CY aan de andere kant van de wereld zit en niet hier op het forum, doet daar weinig aan af.
daarmee wil ik niet uitsluiten dat CY inderdaad overreageert of uit de bocht is gevlogen, maar we doen allemaal wel eens gek, zullen we maar zeggen. dat bedoelde ik ook toen ik even refereerde aan recent gedrag van een van de reageerders.
tja, HAP.... ja inderdaad, hap.
ik vond je post en de start van de thread zinvol en de moeite waard. het is ook hier interessant of gewoon leuk om te weten dat zoiets speelt, maar sommige reacties vond ik belachelijk.
en dat jij min of meer meent medeforumleden die wat laconiek reageren op deze kwestie te kunnen wegzetten als een stel opportunisten klopt natuurlijk ook niet echt hè en wordt waarschijnlijk door iets anders ingegeven dan jouw gezond verstand of de werkelijke feiten.
verder heb ik nog even gekeken: er liggennog wat moog knoppen in reserve, moog source touch panel heb ik ook extra liggen. dus wat mij betreft mag hij failliet gaan.

maar het hoeft niet natuurlijk.