Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@ Digimod, ik zie dat je iedereen als grappenmaker wegzet dus op een gegeven moment houd dat ook op, er is markt voor mooie spullen.
@ Nicolas ik vind het ook een mooi instrument maar ik denk zelf dat de markt in NL deze prijs niet kan absorberen, dan zal je internationaal moeten gaan aanbieden.

IK verval een beetje in herhaling geloof ik![]()
Kleine $23k voor een 1963 stratocaster......
Wat maakt deze gitaar zo speciaal: de sound, beperkte oplage, collectors item, verzamelaarswoede?
Als je linkshandig bent en snel $500k armer wil zijn... klik hier ....
Volgens sommigen is dit soort synths ook de heilige graal...Vandaar de hoge marktwaarde. Want je kan niet zeggen dat er een schroefje los zit bij een verkoper als het spul voor zo'n prijzen verkocht wordt.
sms303;1336874 Als je linkshandig bent en snel $500k armer wil zijn... [URL="http://cgi.ebay.com/1958-Gibson-Model-ES-175D-Left-Handed-Guitar-/190485896527?pt=Guitar&hash=item2c59d81d4f" schreef:klik hier ....[/URL]

heb eens gelezen dat er meer dan 100$ betaald zou zijn voor 1 schroefje ( van de voorkant ) van een ems synthi.
je zou maar net een synthi hebben staan, zonder 1 krasje, maar met 1 schroefje los/ verdwenen....
.... dat moet echt een freak zijn geweest ..... 
zijn de oude gitaren een soort nieuwe Stravidarius's violen geworden?