Arp 2600 op MP

Deze advertentie kan zo naar de grappenmakers op marktplaats, alsof ze de heilige graal aan het verkopen zijn :)

Volgens sommigen is dit soort synths ook de heilige graal...Vandaar de hoge marktwaarde. Want je kan niet zeggen dat er een schroefje los zit bij een verkoper als het spul voor zo'n prijzen verkocht wordt.

@ Digimod, ik zie dat je iedereen als grappenmaker wegzet dus op een gegeven moment houd dat ook op, er is markt voor mooie spullen.

@ Nicolas ik vind het ook een mooi instrument maar ik denk zelf dat de markt in NL deze prijs niet kan absorberen, dan zal je internationaal moeten gaan aanbieden.

@ Digimod, ik zie dat je iedereen als grappenmaker wegzet dus op een gegeven moment houd dat ook op, er is markt voor mooie spullen.

@ Nicolas ik vind het ook een mooi instrument maar ik denk zelf dat de markt in NL deze prijs niet kan absorberen, dan zal je internationaal moeten gaan aanbieden.

IK verval een beetje in herhaling geloof ik :)

Zolang mensen het ervoor betalen zul je mensen hebben die het ervoor proberen te verkopen.

6500?

das zelfs nog dik meer dan wat ik in totaal aan synthgear heb staan

IK verval een beetje in herhaling geloof ik :)

geeft niks, dat doet ralphvanzeel ook.

als ze in belgië nou ook zeggen dat zo'n prijs te hoog is voor de nationale markt en dat je dan internationaal moet gaan, kan die alsnog in nederland verkocht worden voor die 6,5k.

het zal wat langer duren, het kan wat meer moeite kosten, maar nederland is ook gewoon een onderdeel van internationaal en op een dag tref je de koper die het wil neerleggen ook gewoon in giethoorn of geldrop.

al die analyses die hier al jaren lang worden losgelaten op de synthesizer markt...... het wordt gewoon steeds gekker, en voor elke synth hoeft er maar 1 koper te zijn die de vraagprijs neerlegt.

Al van dat (buiten sound misschien) én het feit dat 1000den songs met zo'n gitaren zijn gespeeld. Dat is ook wat voor mij zo'n ARP 2600 legendarisch (Herby Hancock, Zawinul met Weather Report, Edgar Winters) en de holy grail maakt. Objectief - geluidsgewijze - zullen er wel betere manieren zijn om 6500 euro te spenderern. Gevoelsmatig misschien niet. En (onafgezien wat nu een treffelijk prijs is) als investering mogelijk ook niet. Ik denk niet dat deze dingen ooit nog in waarde gaan dalen - veel van die oude gitaren zijn ook meer beleggingsobjecten geworden.

Kleine $23k voor een 1963 stratocaster......
Wat maakt deze gitaar zo speciaal: de sound, beperkte oplage, collectors item, verzamelaarswoede?

Als je linkshandig bent en snel $500k armer wil zijn... klik hier ....

Bwaahahaha, wat een flauwekul: It was personally played in Hawaii, Japan, Philippine Islands, Mexico, Jamaica, and British East Hong Kong. I was in the Navy.

Ja, da's nog een aanrader, een multiplex gitaar in de tropen, bespeeld door een marinier.

And, of course, Humbuckers have exceptional tone qualities.
Ja, is ook de enige gitaar met humbuckers. En voor 200 dollar wil -ie 'm wel versturen!

Ben benieuwd wat men voor mijn blonde ES-175D uit 1977 over heeft

Volgens sommigen is dit soort synths ook de heilige graal...Vandaar de hoge marktwaarde. Want je kan niet zeggen dat er een schroefje los zit bij een verkoper als het spul voor zo'n prijzen verkocht wordt.

heb eens gelezen dat er meer dan 100$ betaald zou zijn voor 1 schroefje ( van de voorkant ) van een ems synthi.
je zou maar net een synthi hebben staan, zonder 1 krasje, maar met 1 schroefje los/ verdwenen....

sms303;1336874 Als je linkshandig bent en snel $500k armer wil zijn... [URL="http://cgi.ebay.com/1958-Gibson-Model-ES-175D-Left-Handed-Guitar-/190485896527?pt=Guitar&hash=item2c59d81d4f" schreef:
klik hier ....[/URL]

OMFG die verkoper is vast aan het hallucineren echt niet normaal :stupid

heb eens gelezen dat er meer dan 100$ betaald zou zijn voor 1 schroefje ( van de voorkant ) van een ems synthi.
je zou maar net een synthi hebben staan, zonder 1 krasje, maar met 1 schroefje los/ verdwenen....
:bekdicht: .... dat moet echt een freak zijn geweest .....
damn... een schroefje is altijd toch wel te vervangen met een nieuwe die op de oude lijkt...

een oud collega van me die in een 60/70's coverband speelde verzamelt Les Gibson's....
in 1992 had ie er een stuk of 30, dat zullen er ondertussen wel meer zijn geworden....
daar zaten genummerde/gesigneerde lim. editions tussen en sommige waren rond de fl.3000/4000 nieuwprijs....
als ik t dan goed begrijp zal ie een erg leuke erfenis aan zn zoon nalaten, die speelt dan weer bas en vrijwel geen normaal gitaar 8)

zijn de oude gitaren een soort nieuwe Stravidarius's violen geworden?

besef dat eens, 500.000 dollar voor een gitaar... net zoveel als een vrijstaand huis... in USA 2 vrijstaande huizen...
dan ben je toch echt van de pot gerukt...

dan is 10.000 voor een toekomstige jp8 opeens veel minder vreemd toch

Back