MacGyverGear
midi-life crisis
dan is 10.000 voor een toekomstige jp8 opeens veel minder vreemd toch
voor sommige verkopers hier niet nee

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dan is 10.000 voor een toekomstige jp8 opeens veel minder vreemd toch

De Synthi, VCS3 en CS80 zijn al hard op wegdan is 10.000 voor een toekomstige jp8 opeens veel minder vreemd toch

tip: bij ems komt het uit 2 kleine speakertjes, links en rechts aan de voor/bovenkant van het apparaat.

Bij gitaren zit je ook nog met de varianten; sommige varianten zijn erg zeldzaam. Synths zijn door de band genomen wat meer "grote oplage zonder variant". Al heb je bij bv de SH-101 ook nog wel kleurvariaties. Ik neem het woord paars niet in de mond. Dus bij synths ga je niet zo snel aan "slechts 6 exemplaren gemaakt" zitten als bij gitaren.
Dat gezegd zijnde zijn de vraagprijzen van die ebayman m.i. redelijk keihard van de pot gerukt.
.
Het gaat hier dus om twee exemplaren die vrij uniek zijn en met pijn in mijn hart wil ik ze
wel verkopen voor 4500 euro per stuk.
http://www.google.nl/#hl=nl&biw=115...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=6aa15f4f1cb38de0
neem aan dat de zonnebril van stevie bij deze prijs is inbegrepen ?

Kleine $23k voor een 1963 stratocaster......
Wat maakt deze gitaar zo speciaal: de sound, beperkte oplage, collectors item, verzamelaarswoede?
Als je linkshandig bent en snel $500k armer wil zijn... klik hier ....
Die dingen zijn natuurlijk vooral zoveel waard omdat ze zoveel waard zijn. .
oooh vandaar