Even zodat ik weet waar te plaatsen: ik vind het nieuwe subforum zelf goed passen onder "Synth Software" maar ik hoor ook geluiden om het onder "Midi & de studio" te plaatsen. Enige voorkeur?
Even zodat ik weet waar te plaatsen: ik vind het nieuwe subforum zelf goed passen onder "Synth Software" maar ik hoor ook geluiden om het onder "Midi & de studio" te plaatsen. Enige voorkeur?
Midi & studio heeft mijn voorkeur, want dan kun je ook hardware in combinatie met de tablets bespreken (zoals de alesis io dock, of een blue tooth hardware pedaal waarmee je notenschrift pagína's om kunt slaan).
inmiddels zijn tablets zo veel meer dan een simpel computertje waar software opdraait, dat dat in mijn ogen wel logisch is om het daar te plaatsen.
Ik ben ook voor. Ontdek steeds meer mogelijkheden voor mijn fijne iPadje - en het is toch allemaal net ff anders dan wat je met een PC of een Mac kan doen.
Ik bedoel: is een iPAd nu een controller, een computer, een instrument of toch weer wat anders?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.