Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
das t enige puntje van kritiek. 

ik revoice m'n MPD18 naar het midi kanaal van de desbetreffende synth en zet dan een loop aan van 16 maten of zo en begin dan geluidje voor geluidje in te slaan, te quantizen, beetje verschuiven, FX erop, weer gaten, compressie etc etc....
Alles blijft tot mixdown volledig live en editable. wil ik dus een rimshotje toch een 16e naar voren of achter kan ik dat zo in de pianorol weer aanpassen.
sample loops en oneshots doen het niet voor mij
de FX op oneshot samples kan ik prima zelf maken
Wat ik in sampleloops hoor wil ik zelf kunnen programmeren, zodat alles uniek van mij blijft![]()
Dat is voor mij nou juist de kick van het produceren, dat je van een kale synth met wat midi kanalen tot een volwassen productie komt.
Micro DJ'en met Vengeance samples en een NEXUS/Sylenth leadje em basje eroverheen spelen kan iedereen, daarom klinkt al die zooi ook hetzelfde. Mijn tracks klinken anders (het moet je smaak zijn) maar ik klink liever oldskool dan dat ik samples stapel. Vind het ook belangrijk dat m'n tracks organisch blijven klinken.
Maaruh, ik heb de file ff geupdate met een nieuwe versie, iets minder "In Your Face", meer dynamiek / diepte (past wel mooi bij beetje poppy feel) en nog wat extra ear candy
@Pablo, de samples zijn zoals in de orginele track die ik eronder heb gepost, waren, helaas al processed samples geen droge vocals.