voorlopige stemming contest? ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

gnudde

Fresh Member
Misschien een goed ideetje om een draadje te beginnen, zodat we alvast wat reacties op de nummers van de contest kunnen geven.

Dus geeen tracknamen noemen, of zeggen dat nr xxx jouw nummer is, gewoon wat eerste indrukken....

zo nou ga ik die zipfile es uitladen en beluisteren :)

Nou ja, allemaal bedankt voor het meedoen en insturen. :)
En Ronan natuurlijk voor de super website.

Heb al vaak gehoord dat de samples moeilijk waren en onderschrijf dat.
Maar toch nog redelijk gelukt toch?
Wel dat ik best wel wat moeite heb gedaan om er wat van te maken, ga het zeker nog spannend krijgen want er zitten goede tracks tussen. :)

Wat een toptracks...ik wist niet dat er hier zoveel creativiteit rondwaarde op ons forumpje....en dat allemaal van hetzelfde paar sampletjes? Teringjantje....ik vind die stemsample trouwens super maf...waar komt ie uit?

...ik volg bambam

met uitzondering van tr4 vind ik tussen de rest vind ik wel wat éénheidsworsten zitten

....ik vind die stemsample trouwens super maf...waar komt ie uit?

als ik me niet vergis is dat John Cleese in de film Time Bandits.
Uit de monty python reeks...

als die-hard monty python fanaticus

Origineel geplaatst door bazziman
Wat een toptracks...ik wist niet dat er hier zoveel creativiteit rondwaarde op ons forumpje....en dat allemaal van hetzelfde paar sampletjes? Teringjantje....ik vind die stemsample trouwens super maf...waar komt ie uit?

Van een sample cd (beetje bewerkt) ;)

Origineel geplaatst door JazzMann
...ik volg bambam

met uitzondering van tr4 vind ik tussen de rest vind ik wel wat éénheidsworsten zitten

als ik me niet vergis is dat John Cleese in de film Time Bandits.
Uit de monty python reeks...

als die-hard monty python fanaticus

ohja, die. lama. :D

ik hoor allerlei dingen waarvan ik denk: ahh, dat is slim ! dat had ik ook moeten doen.

Ik had het voordeeldat ik de tracks al gehoord heb en was bijna geneigd om zelf niet meer mee te doen.
Daar kom ik dus echt niet overheen met mijn brouwsel.
Moet er wel bij vermelden dat ik Zondag een remix in Logic had gemaakt die vrij o.k. was.
Vergeet natuurlijk weer te saven en ja hoor, crashed ie op een plugin :(

Moest ik dus snel opnieuw de loops opnieuw mixen en dat is achteraf gezien een beetje fantasieloos geworden.
Maarja, was leuk om zoiets te organiseren en zekere leerzaam om te horen wat iedereen met de samples doet.
Ik heb inmiddels ook een favoriet btw. en hij weet wel wie ik bedoel.

Grt Ronald.

(denk dat ik blij mag zijn als ik bij de eerste 10 zit)

Lijkt het jullie niet wat eerlijker om jullie keuze voor je te houden?

Mensen die twijfelen worden zo misschien over de streep getrokken. Ik geloof dat alle deelnemers hard gewerkt hebben en om dan maar meteen als eenheidsworst betiteld te worden... humm... beetje slap.

:bekdicht:

Origineel geplaatst door Mike-E
Lijkt het jullie niet wat eerlijker om jullie keuze voor je te houden?

Mensen die twijfelen worden zo misschien over de streep getrokken. Ik geloof dat alle deelnemers hard gewerkt hebben en om dan maar meteen als eenheidsworst betiteld te worden... humm... beetje slap.

:bekdicht:

Ben ik het mee eens,
ik ga hier tot de uitlslag bekend is nog niets zeggen over de kwaliteit van de trraxz (alhoewel ik het ook helemaal niet eens ben met die bewering over eenheidsworsten!!)

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Ben ik het mee eens,
ik ga hier tot de uitlslag bekend is nog niets zeggen over de kwaliteit van de trraxz (alhoewel ik het ook helemaal niet eens ben met die bewering over eenheidsworsten!!)

alhoewel?

'eenheidsworsten' ????

amai, vind ik niet hoor...

Maarja, als er voor sommige een normale beat inzit of een normale synth dan is het al zover...
Ik vind juist dat er een grote verscheidenheid van tracks is.... zeker geen saaie boel en veel meer diversiteit dan ik voor mogelijk hield met deze sample pack...

Ik heb weer maar eens moeten inzien hoe klein ik ben en hoeveel ik nog te leren heb...

Ik ben ook superbenieuwd naar de uitleg dat de winaars zullen geven hoe ze het hebben aangepakt... want bij sommige klinkt het gewoon of ze een 2000 euro synth gebruikte :okdan:

Welke track vinden jullie het lekkerst/best/interessant...whatever/ samplecontestpoll

Welke track vinden jullie het lekkerst/best/interessant...whatever/ samplecontestpoll

Just a poll voor de re-samplecontest. Is niet officieel BTW

Ik heb ook track 2 beluisterd, [alleen dus track 2].
Ik vind deze heel goed. ! Het is wel vooral gebaseeerd op ritme, maar jezus dat ritme mag er zijn.
Nu krijg ik spijt dat ik niet mee heb gedaan..

Ik ga nu snel de anderen beluisteren.
Edit: 't valt me wel op dat de tracks zwaar op ritme leunen, en harmonie nogal verwaarloosd wordt. Met de samples kon je toch ook goede harmonieen halen..

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back