voorlopige stemming contest? ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het maakt mij niet zoveel uit en gezien de reacties stel ik het volgende voor:

Er komt een poll waar iedereen (ook die al via mail gestemd hebben) een beste track kiest.
Deze uitkomst tel ik dan bij de huidige lijst op.

vb. track met de meeste stemmen krijgt 14 punten, die daarna 13 etc. etc.
Dit wordt dan bij de andere punten opgeteld.

Ideetje?

Grt. Ronald.

PS. het was absoluut niet de bedoeling een scheiding te creeeren tussen deelnemers en niet deelnemers. :luv:

Het beste kan je toch alle leden laten stemmen, zo krijg je de beste spreiding / standaard verdeling/ whatever [vraag maar aan een wiskundige]. Maar ik wil de boel niet in de war sturen hoor; er zit toch rete goede muziek bij eigenlijk van alle deelnamers!

groeten, NR.:D

Ronan's idee lijkt me prima. (het is zijn idee tenslotte)

Waarschijnlijk had ik het zo opgevat omdat Ronan melde dat de stemmers via email konden stemmen. Wat dan met niet inzenders en wel stemmen zou gebeuren was mij nog even niet duidelijk. Nu wel dus. :)

En graag dat iedereen op tijd z'n stemmen opgeeft en niet als een lamme tak te laat is en dan achteraf gaat lopen zeuren. Dat is nl. de vorige keer wel gebeurt en dat vond ik erg jammer.
En niet dat ik al te zwaar til aan het feit wie wint (meedoen is immers het leukste) maar een ander iets gunnen lijkt mij niet meer dan normaal. En daarom gun ik ook iedereen alle stemmen.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Het beste kan je toch alle leden laten stemmen, zo krijg je de beste spreiding / standaard verdeling/ whatever [vraag maar aan een wiskundige]. Maar ik wil de boel niet in de war sturen hoor; er zit toch rete goede muziek bij eigenlijk van alle deelnamers!

groeten, NR.:D

Bedoel je via Email?
Hmm, dat kan ook.
Maakt mij niet zoveel uit dus als de meeste dit een goed idee vinden laat maar komen dan die mail.

info@roonan.nl

ik ben nog aan het proberen om het via een normale poll op het forum te doen (daar kunnen nu maximaal 10 opties in, dus met 14 tracks gaat dat nog niet lukken)

even geduld a.u.b.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back