De magische barrière

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Nog 14 berichten en dan is onzere alle 6 uitgekomen op 20.000 posts....

attachment.php

je moet toch echt niks te doen hebben om dit aantal te bereiken...:P tenzij 6 nu besluit om niet meer te posten netaarluk....
Maar als het allemaal niet zo kut was had dit netaarluk nooit kunnen gebeuren.....dus hulde aan het gekut!!

Hulde 6 op naar de ton!!!

afbeelding_2800.jpg

Attachments

• 6trak.jpg
    6trak.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 82
Laatst gewijzigd:
ongelooflijk :D

positief benaderd: je moet het hier wel heeeeeeel erg leuk vinden om zoveel tijd van je leven en posts aan het synthforum te besteden, dus 6 is wel een enorm supporter van het forum :okdan:

Mahahaha je moet echt wel een enorme geek zijn om in de posters top 10 van een forum terecht te komen 8)

En echt iets om negatief over te zijn voor anderen.. :D

Hulde hoor, 6 ;)

Ho stop het moet niet in het negatieve worden getrokken, zo is het niet bedoeld....6 heeft zelf dmv pb aangegeven dat hij het zelf allemaal niet zo belangrijk vind....maar ja 20.000 posts het is me wat....en in sommige daarvan komt er ook daadwerkelijk iets nuttigs/zinnigs uit waar een ander weer mee wordt geholpen....
Dus 6 keep up the good work....:okdan:

Ho stop het moet niet in het negatieve worden getrokken, zo is het niet bedoeld....6 heeft zelf dmv pb aangegeven dat hij het zelf allemaal niet zo belangrijk vind....maar ja 20.000 posts het is me wat....en in sommige daarvan komt er ook daadwerkelijk iets nuttigs/zinnigs uit waar een ander weer mee wordt geholpen....
Dus 6 keep up the good work....:okdan:

Ok ik stop

Da hebbe gij goed gedaan, Kut!

Moet je die gekke nummerologie niet eens gaan posten op het forum van David Icke of zo? Ik denk dat de meeste hiero er te nuchter voor zijn . . . . . .

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back