Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mik http://www.emxp.net/ eens op een ouwe computer, haal een SCSI PCI kaart, knoop de zooi aan elkaar en slacht 2 kippen als offer voor Baron Samedi.
Samplen kan, maar dan mag je op 't ding zelf nog alles op maat gaan knippen.
EMXP heeft minimaal XP nodig. Als SCSI kaart zou ik een Adaptec nemen, dat is het meest trefzeker. Neem niet de eerste de beste maar zoek er eentje waar je geen verloopstekkers of wat dan ook voor nodig heb, dat maakt het alleen maar ingewikkelder. Let erop dat EMXP niet naar de harddisk kan schrijven als die in de Emax zit. Als je naar die disk wilt schrijven zul je hem eruit moeten schroeven.
Ik heb zelf een IDE Zip in een Windows XP machine en een SCSI Zip aan mijn Emax. Dat is een vrij soepele oplossing die werkt zonder extra kaarten of verloopstekkers.
Overigens is de Emax lib ook gewoon als Emax images te verkrijgen volgens mij, dus ik zou inderdaad de Soundfonts gewoon vergeten.
Het IK is slechts een constructie van je gedachten.ikzelf ben nog steeds analoog hoor, jij toch ook?
anders is er iets goed mis!!!!
Waarom eigenlijk een oude pc? En niet mijn nieuwe pc een scsi kaart in zetten?
analogman is oneindig bewustzijn dus...?Het IK is slechts een constructie van je gedachten.

analogman is oneindig bewustzijn dus...?![]()