Rode SH-101 op MP

Dat behang is ook groots!

Maar 600 redelijk, de 101 schiet opeens echt de hoogte in zeg, qua prijs...

Is 100 euro verschil = 220 guldens.....das best veel hoor....50 euro = 110 gulden is ook nog best veel hoor....maar ja 50 meer of minder tegenwoordig lijkt het wel alsof de euro een gulden is geworden.....

Ze waren altijd 450,- maar dat lijkt wel een beetje voorbij. De andere kleuren moet je ook echt voor betalen dus een rode voor 600 is inderdaad niet extreem. Al ben ik zelf wat minder op de kleurtjes.

Als Boemtsjak nou weer eens zou terugkomen van vakantie kan ik ook weer eens 101-en :(

Als je inflatie etc erbij rekent zou je volgens mij rond 620 gulden nu uitkomen. Dat gezeik altijd over euros en guldens. Leef je nou in het heden of verleden?

Na 9 jaar nog steeds terugrekenen naar guldens heeft geen enkele zin. Oma zegt ook dat toen zij klein was de ijsjes 10 cent waren. Moet je nagaan wat je in 1730 voor een gulden kocht.

Ben ik het niet mee eens....euro heeft gewoon nog steeds een dubbele waarde ten opzichte van de gulden...maar ga idd lekker mee met geloof en propaganda wat de overheid jullie wil aan leren/smeren....ik hou wel mijn eigen gedachtes erop na.:eureka:

Als je inflatie etc erbij rekent zou je volgens mij rond 620 gulden nu uitkomen. Dat gezeik altijd over euros en guldens. Leef je nou in het heden of verleden?

Je leeft in het heden maar je draagt het verleden altijd bij je...

Helaas in het heden met een o.a. door mijn stront heen gedrukte, compleet waardeloze euro.

Ik ben het eigenlijk wel met DenDer eens. Sinds de euro is m'n gevoel voor waarde een stuk achteruit gegaan. Ik reken soms ook nog terug, hoewel dat inderdaad eigenlijk ook niet meer realistisch is. Maar het schijnt dat de kans 80% is dat de euro binnen 10 jaar weer verdwijnt, zo schatten analisten.

Het heeft niets te maken met propaganda van de overheid en alles met het minder waard worden van geld in de in loop der tijd. Maar houd jij je eigen gedachten erop na en kom tot de conclusie dat je over 50 jaar zomaar 70.000 euro voor een klein autootje kwijt bent. Met de gulden was dat nooit gebeurd. Rot euro. :gaap:

Back