* EIGEN DRUMSOUNDS *

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
- men neme 4 Waveforms, waarvan 1 ruis, 2 sinus en 1 triangle.
- deze worden gesampled, de ruis 3 sec, andere waves slechts 400 bytes, komen we op een totaal van zo'n 32kb aan geloopte samples...
- vervolgens bewerken we die met de nodige envelopes, lfo, filters etc etc... en dan is dit het resultaat

note: tijdelijke webspace beschikbaar gesteld door The Q... A.U.B. downloaden via de rechtermuisknop SAVE AS optie, dank!

Laatst gewijzigd:
Knap ! Echt nog iemand die nog weet dat we vroeger het moesten doen met bytes en niet met giga's

Ik heb met m'n nieuwe sampler(A5000) het resamplen met effecten etc gebruikt om drums te maken(van golfvormen)... het gaat immers er niet om of je 100 synths hebt maar meer of je creatief bent (hasn't this been said before? :engel: )

Wat je gemaakt hebt klinkt erg lekker!

Druid

Origineel geplaatst door druid
Ik heb met m'n nieuwe sampler(A5000) het resamplen met effecten etc gebruikt om drums te maken(van golfvormen)... het gaat immers er niet om of je 100 synths hebt maar meer of je creatief bent (hasn't this been said before? :engel: )

Wat je gemaakt hebt klinkt erg lekker!

Druid

Volledig gelijk !

Muff leert mensen graag drumsounds maken hoor :D
Of was het nu grote Zes die het Muffin had geleerd te maken heheh....

yo 6trak, ik ben eindelijk weer wakker en functioneel, al stromen nog wat alcoholische versnaperingen door mijn bloed vrees ik!

Maar om niet af te dwalen, 6trak does it again! Na de geweldige sounds uit de monosynth contest is het hem dit keer gelukt met zeer beperkte middelen zeer vette drums en bass neer te zetten, petje af!

Back