Moog dual VCO rackmount

best vette osccies ..
dees hebk nog nooit gezien een moog oscscilator pack in literverpakking ...1 2 go;-]
:hallelujakan me vorstellen dat bv ..freakzz ieuw er wel 2000 voor betalen ...kochtk liever een dual mcbeth osc module ...ofso

is ie niet een kortere tijd geleden voor 900 weggegaan ?

Er staat me zo bij dat Mono deze een tijd geleden ook te koop had, voor heel wat minder....heb toen nog even getwijfeld. Hij had zo nu en dan toch echt leuke dingen te koop!

ik wil niet zeuren, maar deze vind ik niet zeldzaam.
omdat ik de eq's en de phaser heb, volg ik er af en toe eentje, omdat het leuk is voor erbij, en de dual vco komt echt regelmatig voorbij op ebay. en vooral in amerika zie je een enorme spreiding in de prijzen. (op ebay usa worden doodleuk minimoogs aangeboden voor $3500 buy it now en $7000 buy it now, dat zie je ook wel bij andere synths, source bv, en ook de dual vco dus.) sommige mensen denken of pretenderen goud in handen te hebben en anderen realiseren zich (wellicht) dat het een leuke dual vco is, gebouwd door custom engineering.

mono weet dat beter dan ik, maar volgens mij heette die kerel van moog custom engineering mike bucki of zo en is hij nog heel lang doorgegaan met het bouwen van de vco's en eq's, misschien wel tot in de 90er jaren.
wel met originele parts.

neemt niet weg dat het een leuke vco is. maar 800 euro lijkt me echt meer dan genoeg.

ps als de koper zich iets minder lui opstelt dan die 'luie verkoper' zullen de verzendkosten ook wel terug te brengen zijn tot normale proporties. lijkt me een kwestie van overleg. ik zou hem trouwens graag ophalen in midtown manhattan.

Laatst gewijzigd:
Ik zit er toevallig weer, over anderhalve week. Maar een dual vco staat even niet op mijn lijstje vrees ik...

nou heb ik m toch nog gekocht was het niet van plan, maar ik kon weer s geen weerstand bieden.
en wat moet ik ermee? zo modulair ben ik ook weer niet ingesteld.

Back