Synthforum info waar je niets aan hebt, maar....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
21 december is mijn zus jarig; ik kan haar wel ff aanmelden

Hmmm hebben we in Augustus zo weinig leden die jarig zijn? Is zonneschijn op de moederbuik dan nadelig voor de synthnerdontwikkeling en worden het bijvoorbeeld een voetbalhooligan? Kunnen we deze test dan ook eens toepassen op het forum van www.psvoost.nl?

hahahah zo, dit gaat ver ;)

wat ik me af vraag: wat is de langste tijd dat er neits gepost is... zal wel tijdens zo'n offline periode zijn geweest.

Wat ik bv ook graag weet is:

Waar iedereen woont (stad is voldoende), zijn er trouwens behalve Nederlanders en Belgen nog andere nationaliteiten hier op het forum ?

En wie is het jongste lid, en wie het oudste ?

Gewoon, leuk om te weten, toch

select count(*) from posts where msg like TO_UPPER('%YAMAHA%') AND poster = 'Fuse';

LOL!

wat ik nog wel enigzins interessant zou vinden is bijv. een grafiek waarin de groei van het aantal leden is te zien (per maand ofzo)

...het aantal dagen waarin het aantal posts per dag van de 500+ posters tot volle wasdom komt / kwam.

Origineel geplaatst door bikkel
...het aantal dagen waarin het aantal posts per dag van de 500+ posters tot volle wasdom komt / kwam.

En dan een grafiek waarin die aantal-posts-curve wordt afgezet tegen het aantal synths dat een lid bezit, om te kijken of er een verband is tussen hoeveelheid gear en de hoeveelheid posts.....

zo, zinloos genoeg? ;)

Hoeveel posts je moet doen om Bamse in te halen?
Vooralsnog loopt hij alleen nog maar uit trouwens. (getuige deze draad)

Welke bak is hier het vaakst verhandeld? (MC303?)

Wat is het verschil in aantal replies tussen de 'nieuwe leden' aankondigen van een mannelijk en een vrouwelijk lid? (minstens een factor twee)

Hoe vaak zijn er tracks afgekraakt door anderen? (percentage zal onder de 10% liggen schat ik zo)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back