Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thanks voor je reactie; ik gebruik alleen vst's?!Gemaakt met cubase,.. maar gebruik je ook gear of alleen vst's ?
als je dit nu maakt met cubase Studio 4, waarom gebruik dan bijv niet HALION player (bijv House Kit II) voor je drums? zet je kick daar op -8db peak en mix daar de rest van je instrumenten uit die kit omheen, zal je zien dat je drums in een keer als heel anders klinken
als je dit nu maakt met cubase Studio 4, waarom gebruik dan bijv niet HALION player (bijv House Kit II) voor je drums? zet je kick daar op -8db peak en mix daar de rest van je instrumenten uit die kit omheen, zal je zien dat je drums in een keer als heel anders klinken
ja, arpache
Idd. Met de juiste sounds kan dit een Ferry Corsten achtig deuntje worden. Iets meer *oomph* en *euphoria* d'r in.
Misschien een paar gelikte vocals?. I.e.g. even meer naar Trance luisteren en jat maar wat ideeën!.
Ga de sounds uit de andere synth halen! Oomph en euphoria zijn geluiden binnen deze synth?

Waarom koop je dan van die complexe software als je er niet mee om kan gaan.
Waarom ga je dan niet eerst aan de slag met veel minder compexe (lees: ook goekoper en vaak gratis) software?
Paul

Maar het melodietje is gewoon 100% Walhalla van Gouryella. En we worden in de zeik genomen volgens mij.
Volgens mij gebruikt Tiesto hem ook in een nummer. Maar de techniek onder de knie krijgen is prio 1, voordat ik mijn creativiteit kan losgooien.