Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat een BRUUT ding!!! jammer dat die relatief zo duur is zeg. Maar zo iets moet ik echt nog wel hebben.

Origineel geplaatst door fuse
OK, smaken verschillen. Maar dan zou ik liever 10x voor die Evolver gaan dan deze 'schavuit' hoor.

Origineel geplaatst door NOISE FX
Als ze die dingen op voorraad hebben? zou ik het er wel voor over hebben om even naar Denemarken te gaan. Zijn er misschien nog meer mensen(?) die er zo over denken?
Origineel geplaatst door n0_key
Mijn idee. Dat ding doet geloof ik 675 ofzo en is toch wel heel veel meer synth als dit. Neemt niet weg dat als deze droid 100 euro zou kosten ik 'm lekker zou bestellen![]()
Bouw zelf een SID m.b.v. www.ucapps.de. Er zit zelfs een wavetable functie in tegenwoordig...
http://www.ucapps.de/midibox_sid.html
![]()
![]()
op zich ben ik daar wel in geinterreseerd, maar tis toch allemaal zelfbouw? aangezien ik echt voor geen meter kan solderen, (het wordt altijd een enorme troep en ik vebrand op een of andere duistere reden alle componenten)Origineel geplaatst door n0_key
Bouw zelf een SID m.b.v. www.ucapps.de. Er zit zelfs een wavetable functie in tegenwoordig...
De wavetable zit overigens in de SID hardware (voor mensen die 't niet wisten). Die kon je al op de C64 gebruiken en is uiteraard ook met de hardsid/sidstation te gebruiken.
Of hebben ze er zelf ook nog 1tje bijgeknutsels misschien?
Hij ziet er in ieder geval onwijs _vet_ uit
Groetjes,
Dennis
Origineel geplaatst door LoFiye
De wavetable zit overigens in de SID hardware (voor mensen die 't niet wisten). Die kon je al op de C64 gebruiken en is uiteraard ook met de hardsid/sidstation te gebruiken.
Of hebben ze er zelf ook nog 1tje bijgeknutsels misschien?
Hij ziet er in ieder geval onwijs _vet_ uit
Groetjes,
Dennis
Thanks. Ik bedoelde zelf ook de functionaliteit die beschikbaar is in de software implementatie van TK.
Ik vind het modulatiematrix met die ledjes en drukknoppen zelf het vetst...
Ik heb in ieder geval genoeg SIDjes gespaart onderhand dus ach, mischien waag ik nog wel eens een poging ook. Of misschien dat ik nog iemand kan vinden die gek genoeg is om zo'n bak voor me in elkaar te knutselen.
Zoals al gezegt is word ie dan ook nog eens stukken goedkoper = interresant 
C64 midi in out thru