Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
in mijn geval dus uitbesteden, al was het maar omdat ik echt cnc frees kwaliteit zoek en niet ff snel door een gamma medewerker door de afkortzaag gehaald...

maar je kan toch ook gewoon zeer groot buro nemen en er een aantal mooie rackjes opzetten?
oke oke punt begrepen 

Dat zou ik niet doen, gaten netjes voorboren met een boor die gelijk is aan de kleinste diameter van de spiraal op de schroef (in de praktijk ca. 3mm als je 5 a 6mm schroeven gebruikt)
in mijn geval dus uitbesteden, al was het maar omdat ik echt cnc frees kwaliteit zoek en niet ff snel door een gamma medewerker door de afkortzaag gehaald...
Dat is logisch natuurlijk...maar had geen zin om dat hele verhaal te typen...

Ik raak ook geinspireerd, ik ga hier heel de handel opdoeken en stop met muziek maken. Zolang ik in alleen een veredelde slaapkamer ik in een huurhuis heb, kan dit geen 'volwassen studio' noemen zonder mezelf de ogen uit de kop te schamen... Vind de Kamer van Koophandel het eigenlijk wel snor dat ik hier een beetje die gribus zooi heb ingeschreven als studio? Weet iemand dat?
Nouja... Eerst maar 'ns een ruimte zoeken en een echt studiomeubel aanschaffen, dan zien we wel weer verder. Dat geamateur, dat doen anderen maar. Wie zich niets verbeeld, is niks

begreep ik je verkeerdNee serieus, ik wil ook een meubel om de boel hier wat volwassener te doen lijken, dus ik lees dit topic met veel interesse.

maar je kan toch ook gewoon zeer groot buro nemen en er een aantal mooie rackjes opzetten?