• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Grote schoonmaak: Roland, Mu-tron, Nord, Synton, vintage folders etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VintageWorks

Ouwe rot
Omdat ik alvast wil sparen voor de Oberheim 4 voice:mega: en nog wat spulletjes mag er een hoop uit. Een lijstje (de meesten weten wat het is en wat het kan, daarom geen uitgebreide beschrijving):

- Roland SDD-320 Dimension D, stereo chorus. De beste die er is, met rackoren en 220V. Prijs: 675 Euro.
- Mu-tron Digital Delay met ext cv in, te gek ding met rackoren en omvormer naar 220V. Prijs: 550 Euro.
- Synton Syntovox 202, zeldzame vocoder van Hollandse bodem. Met rackoren. Prijs: 450 Euro.
- Nord Lead 2X Anniversary Edition, als nieuw met reversed keys, boekjes, certificaat. Prijs: 750 Euro.
- Roland System 100M 191-J rack, 220V. Prijs: 500 Euro.
- Roland System 100M, module 140. Nieuw, nog in originele verpakking en doos. Prijs: 375 Euro.

Verder een hele stapel vintage folders en service manuals:

- Originele service manual voor de Yamaha CS-50, zeer uitgebreid. Prijs: 35 Euro.
- Gekopieerde service manual voor de Yamaha CS-60, zeer uitgebreid. Prijs: 20 Euro.
- Originele manual voor de Moog Prodigy, prima staat. Prijs: 15 Euro.
- Overlays voor de Mu-tron Bi-phase in goede staat, drie stuks. Prijs: 50 Euro.
- Originele folder met info over Eminent/Solina. Prijs: 10 Euro.
- Originele overlays voor de Korg Micro Preset, vijf stuks. Prijs: 25 Euro.
- Geprintte handleiding voor de Juno 60. Prijs: 5 Euro.
- Service manual voor de Roland RE-501 en SRE-555, zeer uitgebreid. Prijs: 15 Euro.
- Service manual voor de Roland SH-2, zeer uitgebreid. Prijs: 15 Euro.
- Service manual voor de Roland Juno 6, zeer uitgebreid. Prijs: 15 Euro.
- Service manual voor de Roland RS-09, zeer uitgebreid. Prijs: 15 Euro.
- Manual Roland MC-303. Gratis;)
- Owners manual en folder voor de Yamaha CS20M / CS40M + datacassette. Prijs: 30 Euro.
- Service manual voor de Yamaha CE-20, zeer uitgebreid. Prijs: 10 Euro.
- Manual voor de Yamaha DX-7. Prijs: 5 Euro.
- Originele folder Yamaha DX-series, oa DX-1. Prijs: 10 Euro.

De prijzen zijn heel redelijk in mijn ogen, dus vast. Verzending is mogelijk. Testen van de apparatuur ook. (In)ruil is mogelijk. Ik zoek nog: Moog 3 Band EQ, Micromoog, Moog the Source.

Foto's komen eraan.

Verkocht:

- Moog Prodigy manual
- Nord Lead 2X

Komt bij:

- Preset panel voor de Yamaha CS-60 in topstaat, optisch en technisch. Prijs: 80 Euro.

Ik ben ook nog op zoek naar een Korg MS-10. Mocht je die in willen ruilen, graag:okdan:

Roland SDD-320 gereserveerd voor forumlid.

Nu nog over:

- Mu-tron Digital Delay met ext cv in, te gek ding met rackoren en omvormer naar 220V. Prijs: 550 Euro.
- Synton Syntovox 202, zeldzame vocoder van Hollandse bodem. Met rackoren. Prijs: 450 Euro.
- Roland System 100M 191-J rack, 220V. Prijs: 500 Euro.
- Roland System 100M, module 140. Nieuw, nog in originele verpakking en doos. Prijs: 375 Euro.

- Preset panel Yamaha CS-60 in nieuwstaat. Prijs: 80 Euro.
- Originele service manual voor de Yamaha CS-50, zeer uitgebreid. Prijs: 35 Euro.
- Gekopieerde service manual voor de Yamaha CS-60, zeer uitgebreid. Prijs: 20 Euro.
- Overlays voor de Mu-tron Bi-phase in goede staat, drie stuks. Prijs: 50 Euro.
- Originele folder met info over Eminent/Solina. Prijs: 10 Euro.
- Originele overlays voor de Korg Micro Preset, vijf stuks. Prijs: 25 Euro.
- Geprintte handleiding voor de Juno 60. Prijs: 5 Euro.
- Service manual voor de Roland RE-501 en SRE-555, zeer uitgebreid. Prijs: 15 Euro.
- Service manual voor de Roland SH-2, zeer uitgebreid. Prijs: 15 Euro.
- Service manual voor de Roland Juno 6, zeer uitgebreid. Prijs: 15 Euro.
- Service manual voor de Roland RS-09, zeer uitgebreid. Prijs: 15 Euro.
- Manual Roland MC-303. Gratis
- Owners manual en folder voor de Yamaha CS20M / CS40M + datacassette. Prijs: 30 Euro.
- Service manual voor de Yamaha CE-20, zeer uitgebreid. Prijs: 10 Euro.
- Manual voor de Yamaha DX-7. Prijs: 5 Euro.
- Originele folder Yamaha DX-series, oa DX-1. Prijs: 10 Euro.

Wat foto's.

Attachments

• DSC02857.jpg
    DSC02857.jpg
    56,1 KB · Bekeken: 156
  • DSC02855.jpg
    DSC02855.jpg
    64,5 KB · Bekeken: 159
  • DSC02863.jpg
    DSC02863.jpg
    59,2 KB · Bekeken: 150
  • DSC02862.jpg
    DSC02862.jpg
    64,7 KB · Bekeken: 175
  • DSC02861.jpg
    DSC02861.jpg
    64,4 KB · Bekeken: 159
Roland SDD-320 is verkocht. Ik bedacht dat ik nog een keyboard (model 181) heb van het system 100m. Deze werkt perfect, mag weg voor twintig tientjes. De rest is er ook nog. Die mu-tron twijfel ik alweer over, maar ik zie het nog 1 schopje aan, daarna blijft hij fijn hier.

Schop! De mutron mag toch weg. Heb een chorus echo gekocht, beetje dubbel anders. Inruil van ander analoog geweld ook mogelijk. Pb“en kan nooit kwaad.

Deze mag op slot, het meeste is wel weg. De mutron en synton vocoder zijn de voornaamste dingen die er nog zijn. Mailen kan altijd nog, na bijna 1500 views neem ik aan dat iedereen deze aanbieding wel heeft gezien. Iets van Moog inruilen, is altijd goed:)

:slotje::slotje::slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back