Ga "Jij" nog wel eens uit?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cisco

advancedtechnoresearch
Dit is misschien een beetje een vage thread, maar toch is ie wel interessant!:confused:

Ik ben zelf 26, en ging al naar "Oldskool, Hardcore" feesten toen ik een jaar of 14 was.

Ben vanaf die tijd gruwelijk veel wezen stappen (party's, dan) Elke week was ik wel weer van de partij!8D

Ben vanaf ongeveer m'n 17e in aanraking gekomen met het produceren van. Vanaf toen hield het hele extreme uitgaan

een beetje op. Heb toen tot aan nu alleen nog maar geinvesteerd in m'n muziek:dj:

Ga op dit moment nog wel eens uit, maar dan heel nihil (awakenings/gashouder) oftewel een extreen goed feest.

Mijn vraag!:eureka:

Is jullie sociale leven op het gebied van uitgaan en party's e.d. veranderd sinds je produceerd?

Kijk je anders tegen de muziek op nu? (qua produktie e.d.) sinds je zelf muziek maakt?

Voel je jezelf misschien wel te min tegen over anderen? (geef toe, muziekanten zijn vaak arrogant)

Misschien een kansloze thread:confused: Maar het produceren van muziek heeft voor mij gewoon heel veel invloed

gehad voor m'n verdere levensstijl.

Peace...:biertje: :biertje: :biertje:

Origineel geplaatst door 6 trak
k'ga nooit uit... k'blijf altijd aan.. :D

Lachuh met jou! trak!:D

ga net zoveel uit als eerst (ehm "eerst" maakte ik ook al muziek) en kan alleen maar meer van de muziek genieten als ik er meer van snap. Goede muziek that is. Luister ook zeker anders naar muziek bij t uitgaan, al sinds ik begon met draaien vooral; dan begin je te letten op de opbouw en structuur. Nu denk ik ook wel vaak bij een lead gelijk erbij hoe dat gemaakt zou kunnen zijn bijv

ik ga nooit uit. Heb daar echt een enorme hekel aan. Ben overigens een van de weinigen van mijn leeftijd (16...) maar echt het kan me allemaal gestolen worden. Ik zie de lol er niet zo van in om je helemaal lam te zuipen aan weet ik wat voor troep allemaal, jezelf helemaal zwart te paffen en een of andere meid beetje aanranden... ZIe de lol er niet van in eigenlijk. Alleen maar slecht voor de gezondheid. En dan nog die takke herrie :dj: verschrikkelijk :(

0Y€

ik ga nooit uit, omwille van het feit dat als iedereen uitgaat ik altijd moet spelen of draaien.

en als ik dan al eens na een repetitie een cola blijf drinken vraag ik mij soms af 'wat doe ik hier nu?'

iedereen staat rare sprongen te maken of stuiptrekkingen te krijgen, en de meesten moeten zich vasthouden aan een glas bier. Ofwel moeten ze perse dikke joints roken (wat ik liever thuis doe, maar dan dunne) of moet gelul staan roepen om zich verstaanbaar te maken wegens te luide muziek.

naar de meisjes kijken zal ik wel nooit kunnen laten, maar daar moet ik eigenlijk niet voor uitgaan, die passeren in vette kledden voorbij mijn studioraam. Degenen die dan binnenkomen kunnen over het algemeen wel zingen en iedereen kent het aloude verhaal van pianisten en zangeressen.:luv:

als ik eens een weekend niet speel (wat soms gebeurt) is het gezellig met de vrouw thuis of een naar de schouwburg of concert.

niet meer uitgaan om het uitgaan..dan ga ik liever met wat vrienden in onze stamkroeg biertjes drinken..... alleen als er speciale leuke dingen te doen zijn, en dan kom ik meestal in adam bij paradisco3000 uit..... en dat wordt ook steeds minder, 's nachts van adam naar utrecht met de trein terug begint toch wel killing te worden......

Ik ga nog veel uit (2,3 keer per week). Eigenlijk nooit naar 'parties', maar meer naar rock en dergelijke. Lekker genieten van muziek ipv stuiteren. :) Rock 'n Roll, rock, blues, jazz.. Helaas te weinig naar hiphop.. In eindhoven is een leuke kroeg waar veel muziek gecombineerd wordt, de LaFolie. Daar zit ik nogal vaak.
Onlangs weer een keertje naar Magnapop geweest. Dat is ook lachen. :)

Thuis zitten doe ik niet veel.

2, soms 3 keer per week gemiddeld.

Maar dat komt omdat ik vaak meegevraagd wordt en ik eigenlijk geen nee kan zeggen.

8D

Ik ga een paar keer per jaar naar de wat grotere feesten (5daysof, mayday ) en af en toe naar een clubavond. Verder ben ik bijna iedere week wel op een studentenfeestje te vinden.

Origineel geplaatst door 6 trak
k'ga nooit uit... k'blijf altijd aan.. :D

Tuurlijk wel. Ze hebben d'r zelfs een apart woord voor bed8.

Uitvaart. :)

Maar uitgaan? Niet zo vaak meer als vroeger nee. Maar zolang ik nog niet regelmatig naar het 'Kienen' ga dan valt het allemaal nog wel mee. ;)

Steeds minder..

Ik ben nu 30 en ik vind het steeds vaker relaxed om thuis gewoon filmpje/TV te kijken of muziek te luisteren met bier en sigaretten op een vrijdag/zaterdagavond...
(Dit heeft helaas ook tot gevolg dat ik weinig met meisjes in aanraking kom...)
Dan lekker om een uur of 1 gaan pitten en dan ben je de volgende dag niet zo brak als met stappen doorgaan tot 03.00...

Het is ook leuk om na een paar biertjes een nummer te maken en te bewerken...

Origineel geplaatst door Slipperman
ik ga nooit uit. Heb daar echt een enorme hekel aan. Ben overigens een van de weinigen van mijn leeftijd (16...) maar echt het kan me allemaal gestolen worden. Ik zie de lol er niet zo van in om je helemaal lam te zuipen aan weet ik wat voor troep allemaal, jezelf helemaal zwart te paffen en een of andere meid beetje aanranden... ZIe de lol er niet van in eigenlijk. Alleen maar slecht voor de gezondheid. En dan nog die takke herrie :dj: verschrikkelijk :(

Ik heb dat ook wel. Behalve dat lamzuipen!!! Probleem is dat ik de meeste muziek niet echt leuk vind die er gedraaid wordt, en de meeste moderne 'serieuze' muziek concerten.. hmm. Zelf ben ik gewoon druk met eigen muziek maken, daar gaat al de tijd in zitten [inclusief weekend]. ACh , misschien later weer...
het internet biedt trouwens ook goed en interessant contact, eigenlijk meer dan ik vroeger had.

Origineel geplaatst door Bass
Steeds minder..

Ik ben nu 30 en ik vind het steeds vaker relaxed om thuis gewoon filmpje/TV te kijken of muziek te luisteren met bier en sigaretten op een vrijdag/zaterdagavond...
(Dit heeft helaas ook tot gevolg dat ik weinig met meisjes in aanraking kom...)
Dan lekker om een uur of 1 gaan pitten en dan ben je de volgende dag niet zo brak als met stappen doorgaan tot 03.00...

Tjonge lijkt wel op mijn leven.... nu 31, en ook minder en minder uit, hoewel ik laatst weer flink de bloemen heb buiten gezet. Ging vroeger wel door tot vroege uurtjes, maar tegenwoordig toch meer in café's en kroegen te vinden. Nu alleen pas uit met vriendin, dus zal ik wel weer wat vaker uitgaan ;)

Het is ook leuk om na een paar biertjes een nummer te maken en te bewerken...

Dat is werkelijk het mooiste wat er is!!

Slipperman, je hoeft niet te zuipen hoor!!!!

Ik ga heel af en toe uit. En dan dus gewoon dansen in de lokale club of in Amsterdam.

Origineel geplaatst door sander
Slipperman, je hoeft niet te zuipen hoor!!!!

Ik ga heel af en toe uit. En dan dus gewoon dansen in de lokale club of in Amsterdam.

ben bang dat slipperman aka tony banks de 2e iets teveel V8 kijkt ;)

Origineel geplaatst door sander

Had jij niet binnenkort een optreden in A'dam? Want da's dan weer een mooi excuus om van de bank af te komen en uit te gaan! :eureka:

Ik ga redelijk weinig uit, alleen zo nu en daan naar echte grote feesten. Kon helaas niet naar shockers had wel gewild=( . Maar goed binnenkort weer loveparade ff mijn schade inhalen

Ja idd. sinds ik muziek maak ga ik niet meer zoveel naar feesten, iets van 2 à 3 per jaar vroeger was het elke maand wel raak.

Ook ben ik minder luxe gaan leven, drink weinig tot bijna geen bier meer ben bij me moeder terug gaan wonen (eerst 2 jaar op me zelf geleeft) en voor de rest koop ik eigenlijk alleen 1 blow per avond en 100 euro lostgeld, de rest alleen maar muziek:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back