Pearl Delay/Echo mixer en pa setje.

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
Vandaag een leuk setje gekocht! Pearl versterker met Echo en Delay! Ik heb hem ooit wel eens gezien maar nog nooit zo compleet met speakers.

Attachments

• IMG_0592.jpg
    IMG_0592.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 116
  • IMG_0593.jpg
    IMG_0593.jpg
    91,2 KB · Bekeken: 93
zeer lekkere EQ

reverb zit er in, maar 'echo' moet je er zelf aanhangen toch?

khoopdatje geen verzamelaars prijzen heb betaald
ziet / klinkt vast leuk
is egt guitar spul lijkt me aster ook ampie in de mixer zit
ik gebruik ook een mini 6 channel mixertje realistic met oplichtende vu meters en goede drive gains erin
geen auxen erop

koste me maar 20 eu

denk soon mooi oudere boos mixertje byna zoals dees van ralph kost al gauw 200 + dastoch weer best veel voor weinigh

Ik heb het gekocht omdat Pearl een beetje cult status heeft gekregen. Als je een EO-301 tape echo hebt dan is dit een leuke aanvulling. Hij klinkt best lekker, klein spring reverbie er in..

Ik heb het gekocht omdat Pearl een beetje cult status heeft gekregen. Als je een EO-301 tape echo hebt dan is dit een leuke aanvulling. Hij klinkt best lekker, klein spring reverbie er in..

of zo'n pearl delay pedaal eraanhangen (type vergeten - heb m een paar keer gehad - leek op de time machine van synton, heel korte delaytijd, bibberig)

Ja idd zoiets, ik denk dat ik hem zonder speakers ga verkopen op Ebay, die speakers zijn te lomp om te versturen.

sowiesoo zijn veel pedaal van die 10 van pearl ...serie erg leuk en usable ...en betaalbaar

ik moet even wijzen op de aanbieding van j hagenbeek op het forum: teisco mixer. lijkt me hetzelfde apparaat in een ander jasje.

ik moet even wijzen op de aanbieding van j hagenbeek op het forum: teisco mixer. lijkt me hetzelfde apparaat in een ander jasje.

Ja ik zag hem ook! Lijkt me idd redelijk in dezelfde hoek.

Echter die van mij is een Pearl, mischien denken anderen daar anders over maar ik betaal veel meer voor Pearl items uit deze periode dan Teisco items (mits het een 110/60f is)

Best grappig ding. Zit ook een spring reverb in toch?

Yup, voornamelijk leuk om als end voor bij een 808 te gebruiken. Je individual outs naar de 6 inputs, extern echotje (of ander effect) inmixen en hop...

Ja ik zag hem ook! Lijkt me idd redelijk in dezelfde hoek.

Echter die van mij is een Pearl, mischien denken anderen daar anders over maar ik betaal veel meer voor Pearl items uit deze periode dan Teisco items (mits het een 110/60f is)

op zich vind ik dat ook, maar 'veel meer' weet ik niet hoor.

ik had die versterker ooit, met een andere speaker. is alweer even geleden - 150 of 200 euro.

heb het even nagekeken, ik heb het toen samen voor 200 verkocht, of iets minder (meestal is het onder de laatste vraagprijs op mp.)

ik vond (en vind) het absoluut een leuk ding en inderdaad een cult item, maar de bruikbaarheid is beperkt.
250-300 zou ik denken, maximaal

maar goed, eigenlijk was dat helemaal de discussie niet. maar omdat je zelf zei dat je veel meer betaalt voor pearl.

voor de teisco zou ik geen 100 betalen. het is inderdaad de combi van leuk apparaat, leuke eq en de cultstatus.

nu ik er nog eens over denk, als het een beetje normale prijs blijft en je doet het weg.... laat maar horen.
;) (het is allemaal 'wel leuk' wat eropzit, maar zo'n ouwe, ranzige eq, die er meteen lekker ingrijpt, dat vind ik echt leuk bv achter de drumtraks of TOM.)

Zit er nou een reverb en delay op of is het de bedoeling dat je die extern aansluit? Ik vind die Teisco mooier btw. Van Pearl wil ik alleen F-604 flanger nog, nostalgie. Indertijd was het voor electronica maar een tweederangs jappenmeukmerk. Drums waren wel goed.

Maar wat ik niet helemaal begrijp, waarom zou je 250-300 betalen voor de pearl, maar geen 100 voor de teisco? Of is die prijs van de pearl met die speakers?

Maar wat ik niet helemaal begrijp, waarom zou je 250-300 betalen voor de pearl, maar geen 100 voor de teisco? Of is die prijs van de pearl met die speakers?

Weet ik ook niet, het grote duistere onbekende.

schrijf ik nou zo onduidelijk of kunnen jullie niet lezen?

ik ben het eens, dat de pearl een cultstatus heeft, ik vind m ook mooier trouwens dan de teisco.

het zelfde apparaat qua functionaliteit, maar de pearl is cultig. daarom meer voor de pearl.
sowieso, het zou de combinatie zijn van cult en functionaliteit, die me zou doen besluiten zoiets te kopen.

Back