Philips PMC 100 Composer gewonnen op Ebay

Zo, ik heb eindelijk de hele set binnen. Ziet er nog vrij nieuw uit allemaal.
Cool apparaatje. Heb er een hele tijd op zitten spelen. Zitten zeker bruikbare geluiden tussen.
Ik heb em nu maar effe aan de muur gehangen. Dat staat wel leuk.

ze gaan op MP weg voor 100, althans aangeboden...

dat vind ik pas erg

ola

ola

Origineel geplaatst door Digimod
zo ik heb die van mij ook weer gevonden, nu eens
een foto van de achterkant...

julli vergeten iets
het is iets om trots op te zijn ,...
net als synton ,[als klinkt ie nog lang niet zo]komt het uit THA NETHERLANDS ,..
jatoch

Zo dan! Heb de mijne zojuist opgehaald!

Niks verzendkosten... gewoon drie straten verderop in Rotterdam!! Alleen geen gebruiksaanwijzing :(

Tja... wel effe helemaal 15 euro inclusief netadapter ;)

Origineel geplaatst door Digimod
zo ik heb die van mij ook weer gevonden, nu eens
een foto van de achterkant...

Heb je dat ding zelf gemodificeerd? Die output.

Wie kan mij helpen aan een manual van het dingetje?

Origineel geplaatst door sander
Zo, ik heb eindelijk de hele set binnen. Ziet er nog vrij nieuw uit allemaal.
Cool apparaatje. Heb er een hele tijd op zitten spelen. Zitten zeker bruikbare geluiden tussen.
Ik heb em nu maar effe aan de muur gehangen. Dat staat wel leuk.

Wat staat er eigenlijk op die tapes? Ik las in Interface dat je zo iets van een user-bank kon laden. Maar wat bedoelen ze daarmee? Volgens dat artikel zijn die tapes nauwelijks aan te komen.

ik kwam hem ook tegen op koninginnedag. Dus ik dacht 'tientje' maar die vrouw wou er nog 150 europieken voor hebben

haha

Maar wat kun je met die tapes? Ik heb ze d'r niet bij... en ook geen manual :(

Kun jij mij daar aan helpen?

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

*D

Sander,

Ik neem aan dat het adres link bovenin van jouw is? Laat even weten, wil even een passende beloning sturen.

Was 1,39 euro niet voldoende aan verzendkosten? Die 20 hollandse centen zegel van Juliana Regina is... uh... VINTAGE :)

- - - -

Voor de duidelijkheid. Sander heeft mij keurig een kopie van de gebruiksaanwijzing toegezonden. Was zo te zien een behoorlijk lastig kopieer klusje.

Hoezo behulpzaam? Klasse!

- - - -

Er stond in het tarievenboekje 1.54 tot 200 gram geloof ik.
Die coole vintage postzegel is van een ouwe postkaart afgeknipt. Daar kwam m'n moeder mee aanzetten.
Maar dat het nog hollandese centen waren hebben we niet aangedacht :D
Dus das eigelijk maar heel weinig eurocenten.

Maar inderdaad mijn adres staat er op. Alleen zijn die 3 letters mijn voorleterrs.
Je kan gewoon sander erop zetten.
Nauw ik ben wel benieuwd wat je gaat opsturen. Antrax misschien

Inderdaad was het kopieren best wel klote.

Dat kan nog wel even duren maar je staat genoteerd.

En nee, het is geen anthrax... maar kan er hier op het forum nog even niets over zeggen. CLASSIFIED :)

Humm... wilde toch alleen de inhoud van die pop sturen ;)

Nee, komt goed.

even een enorme schop naar bovern met dit topic, zonde om er een nieuw topic voor te openen.
Ik ben nieuw hier en sinds vandaag de trotse bezitter van een PMC 100 (naast mijn Yamaha DJX, Yamaha RM1x en MicroKorg).
Nu heb ik alleen het apparaat en de handleiding gekregen, dus helaas geen datatape. Is er iemand die voor mij de bijgeleverde datatape en/of andere op mp3 zou kunnen zetten zodat ik die weer op tape kan opnemen en ik toch alle functies en ritmes heb die er bij horen?

Alvast dank!

Origineel geplaatst door sander
Dat zijn toch alleen maar extra ritmes. Ik heb zo'n 80's hits bandje. Extra funkties staan er niet op.

toch zou ik het leuk vinden zoiets te hebben, gewoon om wat meer te horen dan al die voorgebakken dingen die er in zitten. Zou je dat bandje voor mij willen digitaliseren?

Back