PMC 100 handleiding

jaxxon

\\\Rock Hard & Prosper///
Wie o wie kan mij helpen aan een handleiding van de Philips Music Composer(PMC100)?

Ik heb overal geken maar niks kunnen vinden wat lijkt op een handleiding. Ik heb wel het gescande artikel van Interface gevonden hier op het forum.

Trouwens iemand al eens geprobeerd om het apparaat te benden?

Sander heeft hem een keer voor mij gekopieerd. Is wel een Duitse versie.

Wil die kopie best hier een keer door de kopieer machine trekken. Alleen zit ik dus midden in een verhuizing... dus moet je wel nog even geduld hebben.

En dan dat tweede... benden? Weet niet wat je bedoelt maar uh... volgens mij breekt ie dan ;)

En dan dat tweede... benden? Weet niet wat je bedoelt maar uh... volgens mij breekt ie dan

He wijsneus :geslaagd:

Voor de duidelijkheid dus circuit benden!

Hier wordt er namelijk gevraagd of iemand de chip kent. Dus ik vroeg me af of iemand het ooit geprobeert heeft om het ding te BENDEN;)

Overigens heb ik wel interesse in die handleiding. :okdan:
Alleen is uit het verleden al gebleken dat Duits dus niet mijn sterkste kant is:D
Ik hou me nog aanbevolen als iemand een Nederlandse of Engelse versie heeft...

Origineel geplaatst door jaxxon
He wijsneus :geslaagd:

Voor de duidelijkheid dus circuit benden!

Oh?

Was da? :confused:

SCHUP!!!

Ik ben dus eigenlijk nog steeds op zoek naar een pmc100 handleiding het liefst in Nederlands. Iemand heeft wel eens het idee geopperd om het ding te scannen en hier online te zetten. Zou een goed idee zijn aangezien er wel eens meer mensen naar vragen. Iemand die dit wil doen misschien? :biertje:

Ik heb em ooit voor 2 mensen gekopieerd. Als je effe op het forum zoekt, kan je aan die mensen vragen of ze hun kopie nogmaals kunnen kopieren. Dat gaat wat makkelijker dan de orginele handleding onder het apparaat te leggen.

of je maakt er voor eens en altijd een .PDF bestand van... nog veel makkelijker en wel zo nobel om voor anderen te doen :)
en dan ben je tevens de enige die zo'n handleiding kan aanbieden op je site... sander...

6 heeft ge-googled maar kon absoluut niets vinden omtrend dit 'geval'...

Laatst gewijzigd:
aan wie zou ik een handleiding opsturen zodat hij/zij kopieen van zou maken?

Je mag het wel naar mij opsturen.
Dan probeer ik de zaak te scannen zodat hij ergens online kan!

In ieder geval bedankt:mega:

Back