Opsporing verzocht

Politie Utrecht

Nieuwkomer
Opsporing verzocht van gestolen geluidsapparatuur

Na een feest ter gelegenheid van de jaarwisseling in een pand aan de Utrechtse Archimedeslaan is een grote hoeveelheid professionele geluids- en lichtapparatuur gestolen. De organisatoren kwamen er op 3 januari achter dat was ingebroken in het pand en de apparatuur verdwenen. De politie is een onderzoek gestart. Tot op heden is van de apparatuur niets teruggevonden. Het bedrijf dat de apparatuur heeft geleverd, heeft een grote schadepost geleden door de diefstal en komt hierdoor in problemen. Hieronder staat een lijst met de apparatuur die is gestolen. De politie verzoekt kopers van tweedehands apparatuur alert te zijn dat aangeboden apparatuur mogelijk van diefstal afkomstig is. Heeft u tips of treft u een of meer van deze goederen aan in advertenties of bij een verkoper, neemt u dan alstublieft contact op met de Politie Utrecht, Wijkteam Oost via 0900 - 8844. U kunt ook altijd met Meld Misdaad Anoniem bellen via 0900 - 7000.

2 Stuks Luidspreker topkast Mach 12 T
2 Stuks K&M luidspreker-statieven type Wind Up
6 Stuks Luidspreker topkast Mach Ms1262
6 Stuks Wieldolly voor mach ms1262
6 Stuks Beschermhoes voor Mach ms1262
3 Stuks beschermhoes voor Mach ballister
1 Mach Processor 2006, ingebouwd in rack
1 Powersoft audioversterker Q4004, ingebouwd in rack
1 Powersoft audioversterker D5000, ingebouwd in rack
1 Powersoft audioversterker D7000, ingebouwd in rack
1 Stroboscoop Martin Atomic 3000 met 2 g-haken en detnator
4 Stuks Led par 64 rgb 10mm led lamp + g-haken
4 Stuks Future light mh640 wash moving head, inclusief 250 wat 230 volt msd lampen en g-haken
4 Stuks Mini moving head led merk Martin + g-haken
2 Stuks American dj mega tri bar led strip
1 Elation lichttafel Scene Setter 48+ flight case
1 Flight case op zwenkwielen, gebruikt als kabelkist

Laatst gewijzigd:
heel ( on ) sympatiek allemaal, en ik wil best rondkijken.
maar heeft dit ook maar iets te maken met synthesizers ?
of was het een feest van medesynthgenoten ?
( moet trouwens nogal een feest geweest zijn als je na 2 dagen pas in staat bent je spullen te komen ophalen..)
anders denk ik dat dit toch heel misschien op andere sites meer thuis hoort ???

kijk mocht peter r d vries, een het moge bekend zijn grote minimoog-d fanaat, een vast hoekje op synthforum willen claimen, om zichzelf thuis een alibi te verschaffen, dan valt daar natuurlijk over te praten. maar om nu als aliasis politie utrecht te nemen is natuurlijk wel wat bout.
bijzonder in ieder geval.
ook even offline: wat vinden jullie van marijke vos ?

Tja, ik vind het wel een goeie eigenlijk. Laat tenminste zien dat de politie wel weet waar de markt voor dit soort spullen zit. Genoeg mensen hier die feestjes organiseren.

Beetje laat om het nu nog ff hier te plaatsen he, die troep is vast allang weg.

Gewoon overal bekend maken.

Is er iets bekend van serienummers of opvallende kenmerken?
Lijkt me heel handig om dit te vermelden vooral als je iets koopt wat van diefstal afkomstig is. Anders word je nog gepakt wegens heling.

politie, hitman,
nou het lijkt hier wel "flikken op synth's"

inderdaad, de zaak wordt me duidelijk watSon

Shit man, dat staat allemaal bij mij in de schuur voor de volgende SF bingo...

Hum een hoop van dat spul staat overal wel tweedehands te koop, zonder serienummers enzo valt er toch niks te doen... stel voor dat ik toevallig zo'n powersoft versterker heb staan en daar vanaf wil en die op marktplaats gooit. Hoe valt dan ooit te checken of die gejat is of niet. Vindt het zoiezo raar dit is een synth (okee en studiospul) forum, zie hier in de marktplaats eigenlijk nooit dat soort spul voor bij komen. En als ze even zoeken hier op het forum, op marktplaats endergelijke weten ze zo wat er allemaal te koop is. Vindt het redelijk loos politie werk als ik eerlijk ben...

Gevonden:

seagullthief.gif
seagullthief.gif
seagullthief.gif

Ik begrijp niet wat jullie nou zitten te mierenneuken, als het jouw spullen waren zou je blij zijn dat ze een extra stapje willen zetten om je spullen terug te vinden. :eureka:

Back