Opsporing verzocht

Ik zie die meeuw al met wat topkasten rond wandelen...

ach. De broer van die vogel zou wel eens de dader kunnen zijn:

Big_Bird.jpg

Ik begrijp niet wat jullie nou zitten te mierenneuken, als het jouw spullen waren zou je blij zijn dat ze een extra stapje willen zetten om je spullen terug te vinden. :eureka:

Miereneuken? Bah... moeilijk man. Ik hou het bij vrouwen, eigenlijk maar eentje.

Het is inderdaad heel vervelend dat iemand z'n spulletjes weg zijn, we zouden ons diep moeten schamen voor het geestelijk leed en de trap na die we hem of haar bezorgd hebben. Ik ga 'n praatgroepje oprichten zodat we allemoal uit deze bodemloze put van leedvermaak en kinderlijk pubergedrag komen, want hier is duidelijk niemand bij gebaat. :D

Ik zie hier niemand zeggen dat het 'n slechte actie is.. jullie wel? We maken er alleen grapjes over.

Miereneuken? Bah... moeilijk man. Ik hou het bij vrouwen, eigenlijk maar eentje.

Het is inderdaad heel vervelend dat iemand z'n spulletjes weg zijn, we zouden ons diep moeten schamen voor het geestelijk leed en de trap na die we hem of haar bezorgd hebben. Ik ga 'n praatgroepje oprichten zodat we allemoal uit deze bodemloze put van leedvermaak en kinderlijk pubergedrag komen, want hier is duidelijk niemand bij gebaat. :D

Wat doe je nou dom, voel je je nou echt zoveel beter dan een ander? Triest hoor.

Wat doe je nou dom, voel je je nou echt zoveel beter dan een ander? Triest hoor.

Uuuuuuuh, sorry meneer Document.

Nou, ik twijfel een beetje of de politie dit wel hier heeft gepost. Iedereen kan zich Politie Utrecht noemen hier natuurlijk. Misschien kunnen ze meteen even mijn vermiste 808 boven water halen. :(

Nou, ik twijfel een beetje of de politie dit wel hier heeft gepost. Iedereen kan zich Politie Utrecht noemen hier natuurlijk. Misschien kunnen ze meteen even mijn vermiste 808 boven water halen. :(

Daar zat ik ook aan te denken, maar dat is natuurlijk moeilijk te achterhalen. Als ze nou een link naar hun website zetten waar meer over te vinden is is dit wel geloofwaardig.

Ik begrijp niet wat jullie nou zitten te mierenneuken, als het jouw spullen waren zou je blij zijn dat ze een extra stapje willen zetten om je spullen terug te vinden. :eureka:

Hum nou als het extra stappje inhoud het hier te posten... Ik weet niet hoor ik ben er eigenlijk wel voor 99% zeker van dat dit niks opleverd. Stel, je bent opzoek naar een versterker speaker of weet ik veel wat, vindt er 1 te koop, wat doe je dan politie bellen? zolang er geen serie nummers bijstaand of meer info, staat, eventuele kenmerken, beschadigingen hoe denk je dat dit dan ooit zin gaat krijgen?

Maja das mijn mening en gelukkig slechts een mening...:mega:

Hum nou als het extra stappje inhoud het hier te posten... Ik weet niet hoor ik ben er eigenlijk wel voor 99% zeker van dat dit niks opleverd. Stel, je bent opzoek naar een versterker speaker of weet ik veel wat, vindt er 1 te koop, wat doe je dan politie bellen? zolang er geen serie nummers bijstaand of meer info, staat, eventuele kenmerken, beschadigingen hoe denk je dat dit dan ooit zin gaat krijgen?

Maja das mijn mening en gelukkig slechts een mening...:mega:

Misschien omdat er toch nog mensen zijn die WEL eerlijk zijn.... zo te lezen hoort daar het merendeel hier niet bij..... als het maar goedkoop kan of niet? :smeris:

Hum nou als het extra stappje inhoud het hier te posten... Ik weet niet hoor ik ben er eigenlijk wel voor 99% zeker van dat dit niks opleverd.

Maar niet geschoten is altijd mis 8)

Misschien omdat er toch nog mensen zijn die WEL eerlijk zijn.... zo te lezen hoort daar het merendeel hier niet bij..... als het maar goedkoop kan of niet? :smeris:

Hmmm, waar haal jij uit dat wij niet eerlijk zijn dan? Ik heb nog nooit (!!!!!!!) wat gejat in m'n leven! Ik reis NOOIT zwart, noem maar op. De fout die jij nu maakt is dat je ons er persoonlijk op aanspreekt dat wij net iets te lichthoofdig zijn om thuis te gaan zitten janken over het feit dat iemand z'n spullen gejat zijn.

Als er morgen iemand naar me toe komt met dezelfde tros spullen zal ik niet echt twijfelen om misdaad anoniem te bellen of de persoon efkes aan m'n voordeur vast te ketenen en de pliesie te bellen. En ik denk dat de meeste hier dit wel zouden doen.

Behalve Richard, die zou hem bij het grofvuil zetten :D

Heehee ik heb nog nooit wat gejat of iets dergelijks en koop 2de hans eigenlijk enkel van het forum. En nee als ik het idee heb dat me gejatte spullen worden aangesmeert zal ik hier ook zeker niet in mee gaan, en melden. Als er morgen iemand naar mij toe komt en die zecht hee ik heb nog wat shit te koop voor een leuk prijsje en ik kom kijken en ziet alles uit het lijstje staan, dan bel ik zoiezo de politie, lijk me logies. Ik schat enkel de kans klein dat dat gebeurd. Maar hee als het los wordt verkocht euh hoe weet je dan of het hier bij hoort of gewoon van de persoon was...??? daarom is het loos. zoiezo verwacht ik ook niet dat als je zoiest jat dat het dan gewoon hops op marktplaats gaat ofzo, denk dat dat spul al lang ergens in het buitenland is.

Ik vindt het heel kut. Maar zoals ik al zeg denk niet dat deze treat meer gaat opleveren dan deze discussie. maar eigenlijk heeft vcovca wel gelijk: nooit geschoten is altijd mis:okdan:

edit:

Ik vindt het heel kut voor degenen waar de spullen van gejat zijn, zoiezo jammer dat het gebeurt. maja is werkelijkeheid, hoe jammer dan ook

Laatst gewijzigd:
Misschien was het de eigenaar van de spullen wel..verkopen die handel en vervolgens nog een bedrag bij de verzekering aftikken heheh..
Anyway, diefstal is een kwalijke zaak alleen zag ik bij Rtv Utrecht op de site dat ze binnen konden komen door slechts een raampje in te tikken. Als het pand dan ook geen alarm heeft dan worden criminelen wel wakker.

Het bedrijf dat de apparatuur heeft geleverd, heeft een grote schadepost geleden door de diefstal en komt hierdoor in problemen.
Is het niet de huurder (de organisator dus) die aansprakelijk is voor de schade?

Het bevreemdt me trouwens dat de politie überhaupt aandacht aan deze zaak besteed. In de tijd dat ik voor een PA bedijf werkte hadden we ook met enige regelmaat last van klanten die spoorloos verdwenen of klanten waarbij de apparatuur na het feestje zomaar ineens verdwenen was. Als we daarmee aangifte deden kregen we te horen dat ze per definitie niets voor ons konden betekenen. Civiele zaak enzo, blabla toedeledokie.

Er schuilt hier in elke Synthforummer een heuse Mr. Gadget, stel dat ........, misschien is het ........

Het zijn geen gangbare spullen en merken, dus dat moet wel te traceren zijn in dit wereldje. Zeker via 2e handssites, alleen het Oostblok wordt weer moeilijk te traceren. Daar verhuizen zelfs ongezien kranen en shovels naartoe.

Back