Ik zie die meeuw al met wat topkasten rond wandelen...
ach. De broer van die vogel zou wel eens de dader kunnen zijn:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie die meeuw al met wat topkasten rond wandelen...
Ik begrijp niet wat jullie nou zitten te mierenneuken, als het jouw spullen waren zou je blij zijn dat ze een extra stapje willen zetten om je spullen terug te vinden.![]()

Miereneuken? Bah... moeilijk man. Ik hou het bij vrouwen, eigenlijk maar eentje.
Het is inderdaad heel vervelend dat iemand z'n spulletjes weg zijn, we zouden ons diep moeten schamen voor het geestelijk leed en de trap na die we hem of haar bezorgd hebben. Ik ga 'n praatgroepje oprichten zodat we allemoal uit deze bodemloze put van leedvermaak en kinderlijk pubergedrag komen, want hier is duidelijk niemand bij gebaat.![]()
Wat doe je nou dom, voel je je nou echt zoveel beter dan een ander? Triest hoor.
Uuuuuuuh, sorry meneer Document.

Nou, ik twijfel een beetje of de politie dit wel hier heeft gepost. Iedereen kan zich Politie Utrecht noemen hier natuurlijk. Misschien kunnen ze meteen even mijn vermiste 808 boven water halen.![]()
Ik begrijp niet wat jullie nou zitten te mierenneuken, als het jouw spullen waren zou je blij zijn dat ze een extra stapje willen zetten om je spullen terug te vinden.![]()

Hum nou als het extra stappje inhoud het hier te posten... Ik weet niet hoor ik ben er eigenlijk wel voor 99% zeker van dat dit niks opleverd. Stel, je bent opzoek naar een versterker speaker of weet ik veel wat, vindt er 1 te koop, wat doe je dan politie bellen? zolang er geen serie nummers bijstaand of meer info, staat, eventuele kenmerken, beschadigingen hoe denk je dat dit dan ooit zin gaat krijgen?
Maja das mijn mening en gelukkig slechts een mening...![]()

Hum nou als het extra stappje inhoud het hier te posten... Ik weet niet hoor ik ben er eigenlijk wel voor 99% zeker van dat dit niks opleverd.

zo te lezen hoort daar het merendeel hier niet bij...![]()
Misschien omdat er toch nog mensen zijn die WEL eerlijk zijn.... zo te lezen hoort daar het merendeel hier niet bij..... als het maar goedkoop kan of niet?![]()

Misschien omdat er toch nog mensen zijn die WEL eerlijk zijn.... zo te lezen hoort daar het merendeel hier niet bij..... als het maar goedkoop kan of niet?![]()
Is het niet de huurder (de organisator dus) die aansprakelijk is voor de schade?Het bedrijf dat de apparatuur heeft geleverd, heeft een grote schadepost geleden door de diefstal en komt hierdoor in problemen.