Arp Odyssey 1300eu

of versichertes opsturen.

ik denk wel dat je er 2 a 300 bij op moet tellen, sowieso, v oor de sliders, borden wassen en toetscontacten (en rubbers?)

maar dan nog is het niet duur. en een erg leuke synth.

of versichertes opsturen.

ik denk wel dat je er 2 a 300 bij op moet tellen, sowieso, v oor de sliders, borden wassen en toetscontacten (en rubbers?)

maar dan nog is het niet duur. en een erg leuke synth.

denk dat dees so weg is /today madnes

toch heb ik al 2 keer bijna op buy-it-now gedrukt, kon me nog net inhouden.

toch heb ik al 2 keer bijna op buy-it-now gedrukt, kon me nog net inhouden.

Ik heb er ook over nagedacht, 3 jaar geleden had ik het gedaan. Echter de sliders zijn het grootste probleem, ik had laatst een Axxe en die had 9 defecte sliders. Eric heeft me uiteindelijk goed geholpen maar de discussie was voor ons beiden niet productief.
Saint Eric kan dat niet goedkoop fixen dus een Arp met defecte sliders is een bleeder.

Vanmiddag nog op een whiteface gespeeld. Klinkt ontzettend dik! Voor dat geld vind ook ik het moeilijk hem niet gelijk te kopen, maar de opknapkosten weerhouden me ervan. En het feit dat die sliders ook daarna vrij snel in verval raken.

is het niet mogelijk dan die arp gewoon te upgraden zeg maar, dus, andere sliders er in zetten.. ?

Gene zever ik heb mene 2600 al ik denk twee jaar.
Ksnap dat slider probleem niet ok als er een kilo stof inzit en een waterpijp langsstaat,
dan kan ik begrijpen dat ze kraken enzo.
Toen ik hem kocht netjes opengedaan sliders gekuist en hopla.
Alles wat netjes onderhouden is werkt gewoon goed.
maybe im just lucky :engel:

Gene zever ik heb mene 2600 al ik denk twee jaar.
Ksnap dat slider probleem niet

tja, wereld van verschil, sliders die staan of liggen....

ik vind zwart/goud spuuglelijk - oisterwijksfeertje. de whiteface en de 3 vind ik erg mooi.

Wat leo zegt is een feit, staande sliders happen minder stof.

De 2600 heeft een deksel die hem jaren heeft beschermd.

Iedere liggende Arp heeft een beetje of meer problemen met de sliders.
Vaak zitten ze vast, dan begint men er aan te "raggen" om ze los te krijgen en voila nog meer schade. Dan gaat de contactspray er in en hop een grote smeuige plakboel..vervolgens gaat ie weer de kast in en paar jaar later alles nog stijver.

Volgens mij heeft de 2600 ook een ander type sliders.

is het niet mogelijk dan die arp gewoon te upgraden zeg maar, dus, andere sliders er in zetten.. ?

Daar ben ik nog niet helemaal uit, Saint Eric heeft een restauratie procedure voor oude sliders maar dat is 20 eu per slider. Tel maar uit...als er 5 kapot zijn hop 100eu.

Ik heb het met hem over een vervangend model gehad maar wat er is geeft blijkbaar een onbevredigend resultaat.

Vooralsnog heb ik Arp niet meer in het vizier, te duur in aanschaf, vaak te gaar en te duur om te renoveren. De som de delen is voor mij niet interessant.

Citaat Analogmadness ; Geef mij maar een black and gold.
Welke MK I of de MK II.
De latere MK I's zijn namelijk ook black and gold.
Maar 1300 is idd niet veel gezien de prijzen die het meest boven de 2000 grens zitten

Laatst gewijzigd:
Citaat Analogmadness ; Geef mij maar een black and gold.
Welke MK I of de MK I.
De latere MK I's zijn namelijk ook black and gold.
Maar 1300 is idd niet veel gezien de prijzen die het meest boven de 2000 grens zitten

Klopt; ik heb ook een Black & Gold exemplaar en daar zit volgens St. Eric gewoon een whiteface board in. Best verwarrend allemaal :)

Daar ben ik nog niet helemaal uit, Saint Eric heeft een restauratie procedure voor oude sliders maar dat is 20 eu per slider. Tel maar uit...als er 5 kapot zijn hop 100eu.

Ik heb het met hem over een vervangend model gehad maar wat er is geeft blijkbaar een onbevredigend resultaat.

Vooralsnog heb ik Arp niet meer in het vizier, te duur in aanschaf, vaak te gaar en te duur om te renoveren. De som de delen is voor mij niet interessant.

logish as semi winkeltje
duur aankopen [bv een axxe vindje ook niet meer onder 5a600 [bizar laatstaan een oddy/solus ofso
en dan nog moeten ...repareren ...das geen doen
wel asjeegt een 2600 wil hebben , moetje dus de extra ..service dingetjes erby optellen

persoonlijk gadan idd voor iets moderners wat arp kan klinken / looken

Back