Probleem Solina String Ensemble

apollo

I love syntesaizer
Ik heb een probleem met mijn Solina String Ensemble. Sommige toetsen blijven "hangen" als ik ze loslaat. Ik heb een voorbeeld mp3tje hierbij gevoegd. Dit probleem verplaatst zich regelmatig naar andere toetsen terwijl het bij andere verdwijnt. Dit probleem bestaat echter niet wanneer ik de crescendo of de sustain lenght af zet.

Als ik dus wat logisch redeneer heeft het iets te maken met de verbinding tussen de crescendo en sustain en de toetsen of iets in die aard. Heeft iemand dit probleem ook al gehad en is er een manier om dit op te lossen ? 'k Heb even binnenin gekeken en alles lijkt op het eerste zicht in orde. Voor de rest werkt dit beestje trouwens perfect.

Re: Probleem Solina String Ensemble

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ik heb een probleem met mijn Solina String Ensemble. Sommige toetsen blijven "hangen" als ik ze loslaat. Ik heb een voorbeeld mp3tje hierbij gevoegd. Dit probleem verplaatst zich regelmatig naar andere toetsen terwijl het bij andere verdwijnt. Dit probleem bestaat echter niet wanneer ik de crescendo of de sustain lenght af zet.

Heb je wel eens overwogen hem naar een orgel-reparateur te brengen?

Heb je wel eens overwogen hem naar een orgel-reparateur te brengen?

Alsof ik daar geld voor heb ;{ Trouwens ik wacht nog altijd op 76€ die ik moet terugkrijgen van de gast waarvan ik het gekocht heb.

Nee, ik zal het zelf moeten oplossen of niet oplossen. Als je iets weet, alle hulp is anders wel welkom.

Back