Silentway en ongebalanceerde audio uitgangen???

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Die silentway lijkt my veel flexibeler dan bv een mcv24

Is het mogelijk om expert sleepers silentway met een ongebalanceerde audio interface?

Zodat ik ook mijn lieve osc-jes goed kan laten tracken. liefst polyfoon

Ik heb nu een maudio delta1010lt en een 1814 firewire.

Ook heb een doepfer 129/3 module daar zitten 5x offset generators en attenuators in zit.

komt dat misschien ook nog van pas??

Betekent dat ik dan alleen positieve voltages kan genereren of kan ik juist met die ofset generator toch een negatief voltage bereiken en en met die attenuator de boel opkrikken zodat ik bv 7 v haal en 7 octaafjes kan tracken???

Op hun site staat een module met een actieve module waar volgens mij een voltage multieplier inzit en volgen hun kan je die wel met ongebalanceerde audio gebruiken.

Help help ik snap het niet
:halleluja

Volgens mij heb je altijd gebalanceerde audio outputs nodig, zelfs met gebruik van de ES1 module.
Wat je kan doen; wachten op de ES3 module, met ADAT input. Dan heb je geen afhankelijkheid van audio outputs. Aan de andere kant, wat kost een upgrade naar een MOTU 828mk3?

Tja ik heb deze (1814) net gekocht. dus geen nieuwe upgrade,

ik dacht wel eens eerder te hebben gelezen dat het met ongebalanceerde uitgangen mogelijk was, en dat je dat alleen een positief voltage kunt genereren.

krijg nou wat er zit een adat interface op mijn kaart:halleluja

Dus de es3 is ook een optie.

Even een vraagje, is silentway de 70,- piek waard?

Screenshot 2024-01-19 at 10.32.35.png

Als je SPDIF hebt heb ik de ES-4 te koop. Ook de CV en Gate expansion.
De software zit daarbij.

Heb geen spdif
en geen plek meer in skiff (tsja voorlopig waarschijnlijk) haha

M’n soundcards zijn dc coupled.
heb cv tools
Heb bitwig ook (vreselijk programma)

Vcv Rack / Cardinal heb ik ook.

Vraag me af of silentway iets toevoegt

Laatst gewijzigd:
Bitwig heeft een CV hardware device. Heb je geen silent wat nodig. Je hebt wel een goeie kabel nodig.

Bitwig heeft een CV hardware device. Heb je geen silent wat nodig. Je hebt wel een goeie kabel nodig.
In het filmpje geeft ie net verkeerde tip kwa kabels. Werkt wel maar deze zijn geschikter

Daarnaast ook beetje tuttebel soundcard. Eentje die +-5 gaat lijkt me beter.
IMG_4247.jpeg

Back