Gele oude Korg MS-kabels & MS-02

Status
Please reply by conversation.

VintageWorks

Ouwe rot
Deze zoek ik dus. Wat betreft de kabels: originele graag en in goede, werkende staat etc. etc.

Korg MS-02: mooie staat, werkend. Niet meer, niet minder.

:mega::mega:

klein vraagje: zijn die originele kabels dan anders als anders?

Bij mijn eerste MS-20 had ik er eentje die er wel als origineel uitzag (en natuurlijk meer van een andere kleur en uitvoering). Niet erg soepel, als ik het wel heb. Quizvraag: hoeveel gele kabeltjes werden er standaard bij een MS-20 geleverd ? (niet in de manual kijken!)

van de originele krijg je een hardere plasser als je lekker staat te jacken boven het patchpaneel, ze voelen ook erotischer aan die enige echte korg kabels nutuulk...

10K_cum_sooner_or_later.jpg

Zijn het van die kabels met een krul er in ? Ik heb wel eens patch kabels bij een ms gekregen.

volgens mij heb ik ze in diverse kleuren , kan dat ?

Bij mijn eerste MS-20 had ik er eentje die er wel als origineel uitzag (en natuurlijk meer van een andere kleur en uitvoering). Niet erg soepel, als ik het wel heb. Quizvraag: hoeveel gele kabeltjes werden er standaard bij een MS-20 geleverd ? (niet in de manual kijken!)

2 ( twee)

het geluid wordt ook directer / intiemer met deze orginele kabels ( los van hoe ze aanvoelen als je ze ergens insteekt )

kom kom , nou niet bagetaliseren : in limburg zouden ze zeggen : " geile kabels maann." ( en daar hebben ze recht veur ).
denk wel dat ik volgende forumdag ook wat kabels ga meenemen. nijmegen 10 september

Het zijn de gele van de foto.

het is toch echt geen weer om in de tuin te patchen..

sorrie, geen kabels hier, heb ze wel gehad...

:mega:

Ik heb een originele korg kabel.
(staat ook korg in hele kleinelettertjes op)

Maar ja...die kost 450,- euro

toch maar eens de stempeldoos van de kinderen lenen..

Het zijn de gele van de foto.

Had nog een paar liggen die ooit bij een ms zaten. Maar die zijn met krul er in. Wel old skool kabels. Ik heb wel een originele Roland sync 24. Die er bij zat als je 303-606 setjes kocht.

Status
Please reply by conversation.
Back