Hallo!
Ik zit een beetje een twijfelen
Ik kan van iemand voor een aardig prijsje een mc-303 overnemen, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of dit wel is wat ik zoek. Ik heb op internet gezocht naar mp3's van deze doos, maar ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik (redelijk) ruige acid-achtige basslines uit dit apparaat kan krijgen. Heeft iemand misschien wat korte mp3 samples met daarin wat tweakwerk op een basslijn, of tips van nummers waarin dit apparaat (en niet de TB of course
) prominent aanwezig is?
Ik wil het apparaat vanuit Sonar aan gaan sturen. Ik hoor wisselende dingen over de MIDI implementatie maar ik gok er maar op dat dat wel gaat werken
Ik weet dat dit niet de eerste thread is over deze bak maar graag zou ik nog wat meningen horen!
Bedankt!
Dennis
Ik zit een beetje een twijfelen
Ik kan van iemand voor een aardig prijsje een mc-303 overnemen, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of dit wel is wat ik zoek. Ik heb op internet gezocht naar mp3's van deze doos, maar ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik (redelijk) ruige acid-achtige basslines uit dit apparaat kan krijgen. Heeft iemand misschien wat korte mp3 samples met daarin wat tweakwerk op een basslijn, of tips van nummers waarin dit apparaat (en niet de TB of course
) prominent aanwezig is? Ik wil het apparaat vanuit Sonar aan gaan sturen. Ik hoor wisselende dingen over de MIDI implementatie maar ik gok er maar op dat dat wel gaat werken
Ik weet dat dit niet de eerste thread is over deze bak maar graag zou ik nog wat meningen horen!
Bedankt!
Dennis
.

Je kan beter een paar goede DXi-tjes voor Sonar kopen of sommige zelfs gratis downloaden.
!. Dan zou ik toch liever voor hardware gaan; maar dan wel bruikbare hardware!