Kurzweil PC3X/K setup probleem

tessitok

Ingeburgerd
Hi guys,

In de PC3K8 (in mijn geval), of PC3X van Kurzweil kan je een functie toewijzen aan een pedaal om naar een andere setup te gaan bij het induwen van die pedaal.
Je kan kiezen tussen setupinc of setupGoTo.
Ik maak het meest gebruik van de SetupGoTo, maar ik heb gemerkt dat de setup enkel ID's aanvaardt van 1-128.
Indien je een hoger ID ingeeft dan 128 (bv:1024) springt hij altijd terug naar 128
Hoe kan ik een setup kiezen met een ID hoger dan 128?

Weet iemand hier raad mee?

Thanks,

Kristof

Interessant.... Ik heb gekozen om het makkelijk en overzichtelijk te houden en ga gewoon iedere keer 1 setup verder.
Ik heb DataInc toegewezen aan het pedaal, zodat het in program mode ook werkt.

Kan interessant zijn, maar wat doe je dan indien de playlist verandert?
Indien de volgorde van de te spelen nummes verandert?

heb je al op sonikmatter gezocht? Ik gebruik persoonlijk nooit Setup mode maar ik dacht toch dat er meer mogelijkheden waren dan 128.

Heb je trouwens Quick access mode al gebruikt? je kunt daar 99 banks in aanmaken met 10 programs/setups per bank. Via dit linkje kun je daar ook je pedaal instellen http://www.kurzweil.com/KnowledgeBase.php?product=37&topic=20&entry=265

misschien is het wat, misschien is het niks 8)

Heb je trouwens Quick access mode al gebruikt? je kunt daar 99 banks in aanmaken met 10 programs/setups per bank.

Ja, dit is de meest logische oplossing. Dan kun je zelfs nog switchen tussen een program en een setup, lijkt mij.
Of heb je meer dan 128 programs/setups nodig?

Kan interessant zijn, maar wat doe je dan indien de playlist verandert?
Indien de volgorde van de te spelen nummes verandert?

Gelukkig verandert die niet zo vaak (Dream Theater Tribute) En ik heb altijd het nummer van de eerste patch op de setlist staan. Ff snel intoetsen en gáán.

Ik zou ook op de laatste patch een DataInc kunnen zetten en dan - of + 128, afhankelijk van welke patch ik hebben moet. Daarnaast kan je toch ook gewoon Program/Bank Changes in moeten kunnen voeren? Dat kon mijn Roland A-90 al! Is dat niet de oplossing?

Back