* EIGEN SYNTHSOUNDS *

Re: MAC?

Re: MAC?

Origineel geplaatst door Neon Vomit
Het is een Windows media file... Maar ik moest renamen naar mp3.
Als je de windows media player hebt dan pakt ie m wel.
Als je een .wav hebt kun je er een mp3 mee bakken als je iets als dB PowerAmp gebruikt > http://www.dbpoweramp.com/ die is namelijk hardstikke gratis. Het scheelt natuurlijk ook veel als je het er gewoon even bij zegt :).

Jullie zitten cker op n mac?
Hoeft niet. De rest van de planeet gebruikt over 't algemeen Winamp, en geef ze eens ongelijk ;).

Origineel geplaatst door Saskija
In The Well in the Cave hoor je twee gelayerde patches van de Clavia G2. De pad heb ik helemaal zelf gemaakt, de arpeggio is een aangepaste preset.

Doet me denken aan een Barok-tuintje met rondonderderons.

Nice,

Axel

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Attack of the Clown Killer SChn atcherzzz
[luister op eigen risico, uw mentale toestand kan onherstelbaar beschadigd raken]

Tomita is back!!

Idd nice Sas.
Van mij mag Tomita weer helemaal terug komen.

Had zelf laatst ook een patch gemaakt.
Om te kijken hoe ver ik kon komen met 8mb aan pianosamples en een EX5.

De pianosamples heb ik van Bardstown Bosendorfer 290 en geconverteerd naar mono 16 bits samples. De release sample had ik van The Grand gesampled. En een aanslag op een houten toets zelf opgenomen met een mic en m'n vinger op een houten plank tikkend. (erg crea bea)
En bij het programmeren heb ik ook FDSP gebruikt om de samples wat meer dynamiek te geven. Plus nog een extra layer die velocity sensitive is zodat het geluid wat scheller wordt als je FF speelt. En op zich maakt het hem heel dynamisch zo. En heel wat beter dan de standaard onboard piano.

De sequence is een standaard bedoeld voor die pianotest site. Heb die persoon ook ff gemailed dat ik deze mp3 gemaakt had.

http://faxis.dyndns.org/patches/pianotest1.mp3

Hay guis.

gemaakt met de arp pro solo
beetje portamento veel sliders.

greetins turtle

foutjehiero

Attachments

• arp solo.mp3
    673,1 KB · Bekeken: 60
Origineel geplaatst door 6 trak
hij gaat lekker zo...

hey 6 track

is dat een foto van jou die onder die naam staat?

nee toch

LOL

greetings turtel

Origineel geplaatst door turtel
hey 6 track

is dat een foto van jou die onder die naam staat?

nee toch
6 trak
star4.gif
star4.gif
star4.gif
star4.gif
star4.gif
5x ster idd...

Laatst gewijzigd:
Neuron

Neuron

Hartmann Neuron - Top Gun

Vorig jaar heb ik de factory sounds voor de Hartmann Neuron gemaakt, en eentje daarvan heb ik Top Gun genoemd. (zit in #309)

Top Gun is opgebouwd uit Noordzee branding-geluiden en samples uit een van mijn analoge synths. Het geluid is een pad met een trage attack.
Op 1.15 min. "klooi" ik wat (joystickje) met de afmetingen van het 3d model van de eerste resonator (daar zitten de analoge samples in)

Geen externe FX gebruikt, wel de interne delay.

Back