Nieuwe digitale mixer van Behringer: X32

De eerste gebruikers hebben hem inmiddels en zij er erg positief over. Jammer dat ie alleen XLR ingangen heeft...

Zou die X32 Automation kunnen recorden .??

Lijkt me dan vooral voor PA - voor Live optredens - gericht en niet om muziek met te producen... ??

ik niet;
het enige wat ik met chinese producten doe is ze opeten.
cq, ik repareer geen dingen uit china, dus ook geen behringer, esb, moderne dbx dingen..
alles waar SMD dingen inzitten, dus niet.
:koffie:

Toen ik mijn Lexicon MPX 1 van een forumlid had overgenomen zag ik achterop ook staan: Made in P.R.C. (voor wie het niet wist: P.R.C. is People's Republic of China). Volgens mij komt ongeveer alles wat minder dan € 1000 per stuk kost nu uit China. En de MPX 1 was nieuw maar € 895, dusssss........:stupid

Edit:
Hahaha, ik had even pagina 2 moeten lezen. Inhoudelijk ongeveer eenzelfde reactie van mijn kant van een jaartje terug..............Alzheimer steekt de kop op :duivels:

Hoe goed deze mixer ook moge zijn, Behringer heeft het bij mij voorgoed verknald na het debacle met de ruisende MX-8000. :(

Toen ik mijn Lexicon MPX 1 van een forumlid had overgenomen zag ik achterop ook staan: Made in P.R.C. (voor wie het niet wist: P.R.C. is People's Republic of China). Volgens mij komt ongeveer alles wat minder dan € 1000 per stuk kost nu uit China. En de MPX 1 was nieuw maar € 895, dusssss........:stupid

Edit:
Hahaha, ik had even pagina 2 moeten lezen. Inhoudelijk ongeveer eenzelfde reactie van mijn kant van een jaartje terug..............Alzheimer steekt de kop op :duivels:

en ik repareer nog steeds geen chinese meuk.....:D

:peukie:

me eerste grotere mengpaneel was een behringer... heb er al JAREN lol van..
koste destijds geen drol vergeleken met de rest.. kwam met veel meer opties dan de rest..
het heeft me meerdere jaren gekost om alle functies een keer te hebben gebruikt..
(lees, ik kon jaren lang nieuwe manieren vinden om alles aan elkaar te plakken)

heel flauw gesproken.. als ik netzolang lol heb van een x32 als dat oude ding wat ik nu heb..
dan is het zijn geld meer dan waard..

Reactie van Uli Behringer himself op een ander forum :

Dear all,

I noticed that some people have been commenting on our quality of service and hence please allow me to respond.

First of all I must admit that our customer service left something to be desired in recent years.

As our business doubled year over year, we failed to take proper care of our customers and struggled to build the support infrastructure. We relied on external service centers and third party spare parts providers that clearly didn’t work and I apologize for that on behalf of the Company.

We’ve learned our lesson and have since made significant investments in our Customer Care Operation.

We have recently purchased a state-of-the-art facility in Las Vegas that houses our US response team, repair depot and parts fulfillment.

We also repurposed our Midas manufacturing facility in Kidderminster, UK to serve as our European Care Center.

Overall, our Care Division now employs over 125 employees on four continents providing support in 7 languages and we’re investing more.

While we haven't achieved the desired Customer Care level yet, it is our Company goal to provide the very best customer experience in the industry.

Last year alone we made a US$ 20 million investment in our state-of-the-art manufacturing facility. As a direct result, we have now reached a quality level that allows us to confidently offer a 3-Year Warranty Program since the beginning of this year.

Please feel free to check out our service support now and let us know your experience.

On a sidenote, over the past months I have been answering questions on http://soundforums.net/forum.php. You will find lots of interesting topics especially if you like to know more about the X32.

Warm regards

Uli

Ze geven dus 3 jaar garantie op deze mixert en alle ander nieuwe Behringer produkten...wat overigens ook duidelijk op de site vermeld staat...
Volgens mij is er ( naast API ) geen fabrikant die dat aan durft...

Weet je, die pre amps van die X32 zullen best goed zijn, of best Midas pre amps. Maar de rest.. tjah, het blijft Behringer. Al was er iemand op Facebook die me garandeerde dat Midas niet instant crap gaat zijn nu het onder een andere vlag gaat varen.

Over die DDX heb ik indertijd veel positieve verhalen gehoord/gelezen.
Dat maakt dat ik de X32 wel interessant vind.
Dat er nu wat betaalbaardere modellen komen vind ik dus wel een fijne ontwikkeling.

Het is wel vooral een monitortafel hoor, voor live dus.

Ik zie nog steeds vast op iedere technische rider van ieder bandje onderaan staan, geen Mackie, geen Peavy, geen A&H, geen Behringer.

Ik moet zeggen, ik vind de Behringer producten in de loop der jaren wel aantrekkelijker geworden. Dit zal wellicht mede komen door de overnames.

Ben benieuwd hoe flexibel en bruikbaar deze serie is qua routing en DAW integratie.

Ik vind hem ook wel mooi, maar kan zo focking slecht tegen dat logo en de (oude) reputatie, dat ik toch nooit meer Berhinger koop :)

Back